אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

פתרונות אחסון בעת מעבר דירה


אחסון לדירות

במקרים של מעבר דירה, נראה כי לא מעט פעמים אנשים זקוקים לשירותי אחסון, אם זה כאשר עוברים דירה לחו"ל לתקופה מסוימת, אם דיירים מכרו את דירתם אך טרם מצאו דירה חדשה שמתאימה להם, במקרים של גירושין וחלוקת רכוש ובמקרים שונים נוספים. בדיוק למטרות אלו, ישנן חברות אשר מציעות שרותי אחסנה שת תכולה בשטחי אחסון מיוחדים לכך. במקרים אלו, יש להתאים את גודל המחסן על פי כמות התכולה הרצויה ולדאוג לשנע את התכולה למחסנים המדוברים.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברה לאחסנת תכולת דירה?

טרם הגעה למחסנים של חברה המספקת שירות של אחסון דירות, חשוב לבדוק את רמת הניקיון של המקום וכמובן את כל הקשור להדברה מפני מזיקים כמו חרקים ומכרסמים שיכולים לגרום לנזק רב לתכולה.  לכן, חשוב לבדוק את התמונה הכוללת של המקום ולראות כיצד מתנהלים הדברים בשטח עצמו. סיבוב מהיר בין המחסנים השונים עם ליווי של נציג החברה, יוכלו לתת לכם תמונה המשקפת את אופי פעילות החברה ולבחון כיצד החברה מטפלת בתכולות המאוחסנות אצלה במחסנים.

דבר נוסף שיש לבחון, הוא עניין המחיר, שהרי מחירים משתנים מחברה וחברה, לכן כדאי לבצע סקר שוק טלפוני על מנת לאמוד את מחירי השוק, אך כמובן שלא להתפשר על איכות המקום, על שמירה קפדנית, מקום שמצולם 24/7 ובכלל כל פרמטר אחר החשוב לכם.

כלי נגישות