אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טיפים והמלצות בנושא אינסטלציה


אינסטלטור-שרברב

אחת המערכות היקרות ביותר בכל בית מגורים, משרד ובית עסק היא מערכת הצנרת. הנזק הכי קטן יכול להתדרדר לכדי הוצאה כספית מאוד גבוהה שיכולה להסתכם באלפי שקלים. לפיכך, מומלץ לפנות את הזמן לבדיקת מערכת הצנרת, לפחות אחת לחודש ובמידה והתגלתה בעיה, יש ליצור קשר עם אינסטלטור מקצועי ומיומן אשר יוכל לתת מענה הולם ומלא לתקלה בטרם יקרו נזקים נוספים.

בדיקת מערכת הצנרת – עשה זאת בעצמך

כאשר אתה ניגש לבדוק את מערכת הצנרת, המטרה היא למעשה איתור נזילות מים העלולות לגרום לנזקי רטיבות ולהוצאות מים מיותרות. הנה כמה מהצעדים שאתה יכול לבצע בעצמך:

הצעד הראשון הוא בדיקת הכיורים במטבח ובחדרי האמבטיה. יש לפנות את כל הדברים הנמצאים מתחת לכל כיור ולבדוק את הצינורות. ההמלצה היא להימנע מלהשתמש בחלל מתחת לכיורים כשטח אחסון עבור חומרי ניקוי העשויים למשוך עובש ומזיקים או חפצים גדולים וקשים העלולים לפגוע בצינורות לגרום לנזק.

לאחר בדיקת הצינורות, יש לבחון את השסתומים בבית. אם הם מרגישים הדוקים וקשים מדי לסגירה, אל תדחוף ותמשוך חזק מדי, שכן הם עלולים להישבר. במקרה כזה, מומלץ לפנות לאינסטלטור מקצועי ומיומן אשר יוכל לסייע לך בלהחליף ולתקן את השסתומים הללו.

הצעד האחרון הוא סגירת כל הברזים בבית ולבדוק את מד המים. באופן כללי, אם לא גילית בעיות עד כה, מד המים לא אמור לזוז. במידה וכן, הדבר מרמז על נזילה אשר מקורה עלול להיות תת קרקעי, מהברזים ועד מיכלי המים. אל תנסה לפתור את הבעיה בעצמך, שכן הטעות הכי קטנה יכולה לעלות לך הון תועפות, אלא הזמן אינסטלטור מקצועי ומיומן עבור איתור נזילות מים ופתרונן.

אינסטלטורים מומלצים ברחבי הארץ: (בחר באזור הרצוי)
אינסטלטור בחיפה        אינסטלטור בירושלים       אינסטלטור באשדוד     אינסטלטור באשקלון     אינסטלטור בהרצליה    אינסטלטור בראשון לציון     אינסטלטור בתל אביב       אינסטלור בחולון   אינסטלטור בבת ים    אינסטלטור ברחובות    אינסטלטור בנתניה    אינסטלטור ברמת גן     אינסטלטור בפתח תקווה  

כלי נגישות