אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

אחסון תכולת דירה


אחסון לדירות

שירותי אחסון תכולת דירה

חייגו עכשיו

073-2331478

או מלאו פרטים לקבלת הצעה בחינם

Form image

מחפשים אחסון תכולת דירה? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא אחסון תכולת דירה באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

אחסון תכולת דירה הוא שירות מצוין המתאים למגוון רב של מצבים כמו למשל – בעת מעבר זמני לחו"ל, במקרים בהם אנשים רכשו דירה ויש להם צרוך באחסון התכולה עד לקבלת המפתחות במקרי של גירושין ועוד מקרי נוספים בהם אנשים זקוקים לאחסון דירה לזמן מסוים.

אחסון תכולת דירה, איך זה עובד?

במצבים שכאלה יש לאנשים שתי ברירות: האחת הא לשכור מחסן פרטי ולאחסן את תכולת הדירה, או לפנות לחברות המציעות אחסון תכולה במכולות או במחסנים מסודרים. האופציה של אחסון תכולה במחסנים ייעודים הוא אטרקטיבי ביותר, מכיוון שמדובר בשטח אחסנה העומד בתנאים מצוינים להבטיח לכם שקט נפשי.

מקומות אלו מכילים את התנאים הבאים: שטח מגודר אשר מצולם 24/7, השטח הינו מאובטח על ידי שומר, הוא מוגן מפני גניבות ושריפות, השטח עובר הדברה מסודרת מפני מזיקים ובכלל כל התנאים הטובים ביותר לצורך אחסון תכולת דירה.

מה חשוב לבדוק טרם בחירת חברת אחסון תכולה?

טרם בחירת מקום שכזה לצורך אחסון רהיטים, חשוב לבדוק האם החברה עונה על הפרמטרים החשובים לכם, כאלה שיבטיחו לכם הגנה מלאה על תכולת הדירה כמו – רמת הניקיון של המקום, מחיר אטרקטיבי עבור השירות, גישה בכל זמן רצוי למקום, שמירה ובכלל בקשו לבצע סיור במקום על ידי עובד החברה על מנת להתרשם מהמקום ובכלל בדקו כל דבר שחשוב לכם.

לחצו וחייגו לשירותי אחסון תכולת דירה 0732331478
שאלות ותשובות בנושא אחסון תכולת דירה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה יש לבדוק בעת בחירת אחסון לתכולת דירה?

ישנם מספר קריטריונים אשר יש לשים אליהם לב בעת בחירת אחסון לתכולת דירה. בין אם זה לטווח קצר או לתקופה ארוכה של אחסון. הקריטריון החשוב ביותר הינו מיקום המחסנים. יש לבחור מחסן אשר יהיה זמין ונגיש בכל עת שתרצו להוציא את תכולת הדירה שלכם משם. קריטריון נוסף חשוב הוא רמת האבטחה של המקום. במידה ואנו משתמשים באחסון חיצוני לתכולת הדירה שלנו הרי שנצפה לרמת אבטחה מסויימת. יש מחסנים עם רמת אבטחה גבוהה יותר וגבוהה פחות. תראו מה מתאים לצרכים שלכם.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מקום לאחסון תכולת דירה?

 

ישנם חברות אחסנה רבות המציעות שירות אחסון דירות לחפציכם.

אך לפני הבחירה כדאי לבדוק מספר דברים. ראשית בדקו מי החברה, האם יש לה רישיון עסק, האם היא מבטחת את חפציכם והאם ישנה אבטחה. לאחר מכן התאימו את גודל האחסון לדרישתכם, אל תבחרו חדר קטן, או גדול מידי. בדיקה חשובה נוספת היא בדיקת התנאים הפיזיים במחסן. לפני שאתם חותמים על חוזה, גשו לראות את המחסן ובדקו שאין דליפות מהגג, נזילות בקירות, שהמקום נקי ולא נמצא בו גלגלים של מכרמים, מה שמעיד על המצאות של חולדות ועכברים. בנוסף כדאי לבדוק שהחדרים סגורים ואין פתח לציפורים וחתולים.

מאמרים ומדריכים בנושא אחסון תכולת דירה

אחסון תכולת דירה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות