אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מפסק תלת פאזי וחד פאזי


חשמלאי עבודות קבלניות

שירותיו של חשמלאי הם מגוונים וכוללים בתוכם שירותים רבים. אחד השירותים הנפוצים יותר אצל חשמלאי הם בכל הקשור להחלפת תלת פאזי לחד פאזי, אנשים רבים נוטים להתבלבל ביון השניים לכן אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר בנושא.

מפסק תלת פאזי – הוא כינוי לציוד קצה בנקודת הכניסה למערכות חשמל אשר מיועדות הן למגזר הפרטי והן למגזר התעשייתי. מפסק זה הינו כולל שלוש פאזות, כלומר שלוש מערכות של מפסקים ונתיכים, אשר מחלקות את הזרם וההספק החשמלי. השימוש במפסק זה הוא מצוין, מכיוון שהשימוש בו הוא פתרון למצב שבו פאזה אחת לא הספיקה לכל תצרוכת החשמל הביתית או התעשייתית והוא יכול להחזיק בו זמנית מספר מכשירי חשמל פועלים אשר צורכים חשמל רב, כמו – דוד שמש, מכונת כביסה, מזגן, תנור, קומקום חשמלי ועוד מוצרי חשמל אחרים.

מפסק חד פאזי – העוצמות המקובלות כיום לבתי מגורים הן – 25 אמפר, 40 אמפר ו-80 אמפר. כמובן שבתעשיות בהן משתמשים יותר בחשמל, הצריכה תהיה גבוהה יותר והם יצטרכו כמות הרבה יותר גבוהה. אם כך, כאשר צרכן מגדיל את צריכת החשמל שלו מעבר למה שמערכות הרגילות מסוגלות לספק לביתו, החשמל יכול לקרוס והזרם מופסק. במקרים אלו, אם מדובר בבתם פרטיים בעלי צריכה רגילה, ניתן להרכיב מספק חד פאזי.  כמובן שאת מספקים אלו מרכיבים חשמלאים מוסמכים בצורה בטיחותית ומקצועית.

כלי נגישות