אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

חשמלאי תשתיות ראשי


חשמלאי עבודות קבלניות

חשמלאי תשתיות ראשי

חייגו עכשיו

073-2416447

או מלאו פרטים

Form image

 

מחפשים חשמלאי תשתיות ראשי? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא חשמלאי תשתיות ראשי באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

חשמלאי מוסמך

בהזמנת קבלני עבודות חשמל חשוב שיהיה ברור, בהתאם לסיבת ההזמנה, איזה סוג של חשמלאי צריך להזמין. לדוגמא, אין צורך להזמין חשמלאי עבודות קבלניות בשביל להחליף נורת פלורסנט או לברר מדוע הפקק קופץ. למטרה כזו אפשר להיכנס לקטגוריה "חשמלאי- תיקון תקלות" באתר זה. במאמר זה נתמקד ב"חשמלאי עבודות קבלניות", נסביר את תפקידו ונסקור את ההיבטים החשובים שנדרש לתת להם תשומת לב בתחום זה.

חשמלאי עבודות קבלניות הוא חשמלאי העובד ביחד עם צוות בנייה (שזה אומר: אדריכלים, נגרים, מהנדסים ופועלי בניין) ומקים יחד איתם את התשתית של הבניין, כשהוא אחראי על החשמל. הוא זה שמעצב, מתכנן ובונה את רשת החיווט. הוא זה שמתקין את השקעים. הוא מתקין את לוחות החשמל, ואם יש צורך אז גם מערכות בקרה ופיקוד. גם התקנת גופי תאורה שונים לפי צרכי הלקוח יכולה להתבצע ע"י חשמלאי עבודות קבלניות.

חשמלאי מוסמך חייב שיהיה לו רישיון הנקרא רישיון קבלן. חלק חשוב מתפקיד חשמלאי עבודות קבלניות הוא האחריות להארקת המבנה. היות ומדובר בנושא של בטיחות, זה עניין של דיני נפשות וההסמכה של בעל המקצוע, הידע והניסיון שלו חשובים במיוחד. ישנם תקנים וחוקים הנוגעים לבטיחות. החשמלאי אמור להיות מודע אליהם ולפעול בהתאם.

מלבד שלב הבנייה לפעמים מתעורר הצורך לקרוא לחשמלאי מוסמך עבודות קבלניות למטרות שונות. למשל- אם מתבצעות חפירות וצריך לעשות לפני זה בדיקה תת קרקעית של חוטי החשמל. או אם מתבצעים שיפוצים בבניין ונדרשים שינויים או תוספות במערכת החשמל.

חשוב לדעת שפעם ב10 שנים נדרשת לעשות בדיקת הארקה. בדיקה שכזו יש לעשות עם חשמלאי בודק מוסמך עם הסמכה של משרד התמ"ת. שימו לב- החשמלאי הבודק איננו יכול להיות החשמלאי שתכנן ובנה את המערכת!

לחצו וחייגו לקבלת שירותי חשמלאי תשתיות ראשי מומלץ באזורכם 0732416447
שאלות ותשובות בנושא חשמלאי תשתיות ראשי
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

איך אדע איזה חשמלאי אני צריך?

הבחירה תעשה לפי סוג העבודה הנדרשת. ישנן דרגות לחשמלאי מוסמך, וכל אחת מהן מאפשרת ביצוע עבודות חשמל בדרגה שונה. במידה ואתם בונים או משפצים סביר להניח   שעבודות החשמל שתזדקקו להן תהיינה נרחבות יותר, ולכן עליכם לבחור קבלן חשמל. קבלן חשמל יקים תשתיות חשמל, יתקין לוחות חשמל, יוסיף נקודות חשמל ועוד. תיקוני חשמל קטנים כמו, החלפת נורה, התקנת מאוורר תקרה וכו' אינם דורשים קבלן חשמל. במקרים כאלה ניתן לקרוא לחשמלי או לבצע את העבודה לבד בהנחה שננקטים אמצעי הזהירות הנדרשים.

חשמלאי תשתיות ראשי ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות