אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

לימודי נהיגה על רכב ידני


לימודי נהיגה על רכב ידני

לימודי נהיגה על רכב ידני

חייגו עכשיו

073-2331456

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

 

Form image

מחפשים לימודי נהיגה על רכב ידני? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

לימודי נהיגה בישראל כוללים שני שלבים מרכזיים: לימודים עיוניים (תיאוריה) ולימודים מעשיים (מעבר טסט). בניגוד לארצות אחרות, מחויב התלמיד לנהיגה לעבור שיעורים עם מורה נהיגה שקיבל אישור של משרד התחבורה. מספר השיעורים שיש לקיים משתנה ממורה למורה ומתלמיד לתלמיד, אך מקובל לקיים כ-30 שיעורים.

המבחן העיוני:

לאחר ביצוע בדיקת ראייה ומענה על שאלון רפואי, יכול תלמיד נהיגה לגשת למבחן תיאורטי. מבחן זה כולל כ-30 שאלות אמריקאיות, המתרכזות בנושאים כגון תפעול הרכב, תמרורים ושלטים, חוקי תנועה וכו'. ניתן ללמוד למבחן העיוני לבד, אך יש כאלה המקיימים שיעורי הכנה עם מורה לנהיגה. המבחן, כמו הטסט, הינו בתשלום ולכן מומלץ ללמוד אליו היטב.

המבחן המעשי:

טרם ההגשה למבחן, על התלמיד לעבור מבחן עם מורה אחר לנהיגה מאותו בית ספר (טסט פנימי). המבחן המעשי עצמו נערך על ידי בודק של משרד התחבורה, ואורכו בין 20 דקות לאופנוע ועד 60 דקות לרכב משא כבד ואטובוס. לרוב נבחנים שני תלמידים אשר נוהגים לסירוגין. בעשרים השנה האחרונות מקובל כי התשובה לתלמיד לא ניתנת מיד עם סיום הטסט, אלא זמן מה מאוחר יותר, דרך המורה לנהיגה.

במידה והתלמיד נכשל, מקובל לקיים מספר שיעורים נוספים ולאחר רכישת ניסיון רב יותר לגשת בשנית. מרבית התלמידים מצליחים לעבור בטסט השני או השלישי, אך יש כאלו שנדרשים למספר מבחנים רב יותר. עקרונית, לא חלה הגבלה בישראל על כמות הטסטים שניתן לגשת אליהם, אך כל טסט הוא בתשלום, ועל כן שואפים לסיים את הרישיון תוך כמה שפחות טסטים. לאחר קבלת הרישיון, נדרש הנהג החדש לנהוג עם מלווה למשך שלושה חודשים. לאחר מכן, במידה והנהג מתחת לגיל 21, הוא יכול להסיע עד שני נוסעים, אלא אם כן אחד הנוסעים הוא מלווה. המלווה לנהיגה חייב להיות בעל רישיון תקף לפחות חמש שנים ובן 24, או בן 30 ובעל רישיון תקף מזה שלוש שנים.

לחץ כאן לחיוג למורה נהיגה מומלץ בכל הארץ 0732331456
שאלות ותשובות בנושא לימודי נהיגה על רכב ידני
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

עדיין לא קיימים שאלות ותשובות בנושא זה, היה הראשון להוסיף שאלה

הוסף שאלה
לימודי נהיגה על רכב ידני ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות