אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שיעורים פרטיים מחיר


יש לא מעט תלמידים אשר נעזרים בשיעורים פרטיים אחד על אחד אצל מורים פרטיים, על מנת שאלה יסייעו להם לצלוח מבחני בגרות או מבחנים לילדים בבית ספר יסודי. שוק המורים הפרטיים בארץ הינו מגוון וכולל בתוכו שתי אופציות של מורים: מורים בפנסיה או מורים שעזבו את משרד החינוך ומעניקים שיעורים פרטיים בשעות אחר הצהריים להשלמת הכנסה, או שיעורים פרטיים הניתנים על ידי סטודנטים לחינוך או סטודנטים במקצועות שונים.

מחירים של שיעורים פרטיים במדעים או בכל מקצוע אחר, משתנים בהתאם לדרישת השוק, בהתאם לרמת המורה המלמד, בהתאם להתמחות שלו, אם השיעור בביתו של התלמיד או שהמורה מגיע לבית התלמיד, סוג המקצוע הנלמד, אם מדובר באזור המרכז או בפריפריה שאז יכולים להיות פערים גדולים ועוד פרמטרים שונים שיכולים השפיע על המחיר.

הוזלת המחיר על ידי רכישת מספר שיעורים מראש

יש לא מעט מורים פרטיים אשר מציעים חבילת שיעורים או מנוי וכך ניתן להקטין את עלות השיעור הבודד. מחיר שיעור פרטי במדעים על ידי מורה מוסמך יכול להגיע למחירים גבוהים, אך מורים טובים ובעלי ניסיון גובים בדרך כלל בין 100-150 ש"ח לשעה, בעוד סטודנטים אשר נותנים שיעורים פרטיים יגבו מחיר מוזל יותר שלרוב נע בין 60-90 ₪, אך כמובן תלוי בניסיון של הסטודנט ובביקוש שלו.

כלי נגישות