אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

פסיכומטרי אחד על אחד


הבחינה הפסיכומטרית היא בחינה שצעירים מכירים היטב, והיא למעשה כלי לחיזוי סיכויי ההצלחה לקבלה ללימודים במוסדות להשכלה גבוהה. הבחינה הינה משמשת את מוסדות הלימוד במיון מועמדיהם ללימודים בתחומים שונים וזאת על פי הציון שהתקבל. הבחינה גם מאפשרת למוסדות לימוד לדרג את כל המועמדים בסולם הערכה אחיד, והיא מושפעת פחות מהרקע השונה של כל אחד מהם או ממשתנים סובייקטיביים אחרים.

כיום, יש שתי שיטות לימוד שונות בקרב המתכוננים לפסיכומטרי, לימוד אחד הוא עצמאי דרך ספרים או על ידי לקיחת מורה פרטי לפסיכומטרי והאופציה השנייה היא- לימוד בבתי ספר שונים הפרוסים ברחבי הארץ ללימוד פסיכומטרי. הבחירה בין השתיים הינה תלויה לרוב ביכולותיו הכלכליות של התלמיד, ורמת הביטחון שלו ביכולת לקבל את הציון הדרוש לו. הקורסים השונים אצל ביתי ספר לפסיכומטרי, יכולים לשפר את הציונים, כך שתלמידים שמעוניינים להתקבל ללימודי משפטים, רפואה או מקצועות בהן דרוש ציון גבוה לרוב משלמים על קורסים, אך האופציה של מורה פרטי, היא כמובן יעילה יותר לתלמידים המתקשים ללמוד בקבוצות.

היתרונות בלימוד פרטני

מורה לפסיכומטרי אשר מלמד תלמידים באופן פרטני, יכול לשמש ככלי עזר מצוין לארגון בלבד של הלימוד העצמי. הרי לימודי פסיכומטרי הם בעיקר נלמדים מחוברות ומורה פרטי יוכל לקבוע לכם לוז וסדר הכנה של החומר. אם כך, מורה פרטי לפסיכומטרי הינו משמש יותר להכוונה, והוא יעלה פחות מקורס, אך יעזור מאד לתלמידים שאינם יודעים כיצד להתכונן לבחינה.

כלי נגישות