אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ניקוי ספות ביתיות


ניקוי ריפודים

ניקוי ספות ביתיות, הוא אחת ממשימות הניקיון החשובות בכל הקשור לניקוי יסודי של הבית, שהרי ריפוד הספה בבית חשוף למפגעים רבים בעיקר כאשר ישנם ילדים קטנים בבית וחיות מחמד. בין אם יש לכם עוזרת או שאתם מנקים באופן קבוע את ריפוד הספה על ידי שואב אבק וחומרים שונים, תמיד יהיו כתמים שלא יורדים מהריפוד, בעיקר כאר מדובר על ריפודים מסוגי בדים שונים. חשוב לציין כי ניקוי של ריפודים יכול להיות גם ריפוד של כסאות, כורסאות, ספסלים, רהיטי גן ועוד מגוון רהיטים אשר מחופים בבדים שונים, כך שניתן בקלות להזמין חברות אשר מתמחות בניקוי ריפודים ולנצל את ההזדמנות לנקות את כל הריהוט המחופה בד בבית ואפילו גם את השטיחים.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים חברת ניקוי ספות?

ראשית, יש לדעת איזה סוג בד מחופה הספה שלכם, כך תוכלו לתאם זאת עם חברת הניקוי. לרוב, חברות אלו מכירות היטב את כל סוגי הריפודים והבדים, כך אנשי המקצוע יוכלו להתאים עבורכם בקפידה את החומרים המתאימים ביותר לניקוי הספה שלכם, בין אם מדובר בריפוד עור, דמוי עור בדים סינטטיים, קטיפה ועוד סוגים שונים של בדים.

מעבר לעניין זה, יש לבדוק את ניסיונה של החברה, אם זה מבחינת מקצועיות, אמינות, עמידה בזמנים, שימוש בחומרים איכותיים ועוד פרמטרים אחרים החשובים לכם.

כלי נגישות