אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מזגנים – תיקון ודרכי טיפול


טכנאי מזגנים - תיקון מזגן

כיום, המזגן הפך להיות לצורך בסיסי לקיום איכות חיים סבירה בימי הקיץ הארוכים והחמים בישראל וניתן למצוא לפחות יחידה אחת ברוב בתי האב במדינה. המדריך הזה יספק לך מספר טיפים לגבי תחזוקה או תיקון מזגנים – דרכי טיפול אשר תוכל לבצע בעצמך על מנת להפחית בהוצאות ולשמור על תפקודו של המזגן שלך.

הכר את המזגן

הצעד הראשון שעליך לקחת בטרם אתה ניגש לתקן את המזגן שלך, הוא לקרוא היטב את המדריך למשתמש, אשר קיבלת ברכישת המזגן, וזאת בשביל להכיר היטב את היחידה שברשותך. מאחר והודות למגוון מותגי ודגמי המזגנים הקיימים במשק, אף מזגן לא דומה לשני, גם אם תיקנת מזגן בעבר, מחובתך לקרוא ולהבין באופן מוחלט את המזגן שלך על חלקיו לפני תיקונו.

אמצעי בטיחות

עליך לנקוט בכל אמצעי הבטיחות הקיימים כדי להימנע מפגיעה או פציעה. שמור על עירנות וודא כי כבל החשמל של המזגן מנותק בטרם אתה מתחיל לתקן אותו, אחרת אתה עלול להתחשמל.

נקה את החלקים הנראים לעין

האבק המצטבר במזגן הינו הזמנה פתוחה להצטברות חיידקים אשר, בעת הפעלתו, מתפזרים באוויר ומזיקים משמעותית לבריאות. הסר/הרם את המכסה של המזגן ונקה אותו היטב, בין אם באמצעות מברשת ניקוי או מטלית ובין אם תחת זרם המים בכיור, בטרם החזרתו למקום. בנוסף, מומלץ לנקות את המאוורר באמצעות מוט איבוק או צינור מים ולהמתין לייבוש מלא של החלקים בטרם הפעלת המזגן מחדש.

את הבעיות האמיתיות שמור למומחים

במידה ואינך בטוח לגבי אופן התיקון והטיפול במזגן שלך, צור קשר באופן מיידי עם טכנאי מזגנים מוסמך ומקצועי, אחרת התקלה עלולה להסתבך לבעיה רצינית אשר תיקונה יעלה בכמה עשרות אחוזים יותר.

כלי נגישות