אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

תריסים וחלונות התקנה


רשתות נגד יתושים

ייצור והתקנת תריסים וחלונות

חייגו עכשיו

073-2629121 

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

 

מחפשים התקנת תריסים וחלונות? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזורכם! ניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד מתקין מומלץ יצור אתכם קשר.

 

התקנת תריסים וחלונות

בין אם מדובר בכניסה לבית חדש ובין אם בתהליכי שיפוץ בית, סביר להניח שתשקלו התקנת תריסים וחלונות. קיימים סוגים שונים של תריסים, כאשר ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי בעיצובם, באופן התקנתם, בכמות ההצללה שהם מספקים ועוד. מכיוון שמדובר בתחום שמתפתח במהירות, קיימות אופציות עיצוביות רבות ומגוונות.
על כן, בבואכם להתקינם, בחנו את המגוון הרחב שקיים בשוק, על מנת להתאימם לעיצוב של הבית, לצרכים הקיימים ולטעמכם האישי.

מתקין חלונות – חלונות אלומיניום

התקנת תריסים וחלונות מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מומחים. בעלי מקצוע אלה יסייעו לכם אם אתם זקוקים להתקנת תריסים למטבח, תריסים לחלון, תריס חיצוני או תריסים בחדרים אחרים בבית.
לעתים, חברות המציעות תריסים וחלונות מספקות גם שירותי הרכבה מקצועיים, וכן ישנם שיפוצניקים המתמחים בהרכבת תריסים.
מתקין תריסים הוא בקיא מאוד בתחומו ויודע הן להתקין תריסים והן לסייע לכם בבחירת סוג התריס המתאים לכם ביותר. מתקין תריסים הוא גם איש המקצוע הנדרש עבור תיקון תריסים כאשר נגרם להם נזק.

מתקין תריסים – תריסי אלומיניום

קיימים סוגים רבים של תריסים שניתן להתקין בבית. התריסים העיקריים הם תריסי הזזה, תריסי ציר ותריסים חשמליים. ההבדלים בין התריסים יכולים לבוא לידי ביטוי בחומר שממנו הם עשויים – פלסטיק, אלומיניום וכו', אך ישנם פרמטרים נוספים. כאשר אתם מבצעים את הבחירה בין סוגים שונים של תריסים, מומלץ לקחת בחשבון:
– רמת הבטיחות הדרושה
– כמות ההצללה הרצויה
– נוחות התפעול
– עלותם התריסים ועלות התקנתם
– התאמה לעיצוב הבית

אם אתם זקוקים להתקנת תריסים, או לייעוץ בתחום, אתם יכולים להשתמש במערכת שלנו בחינם וללא התחייבות ולהזמין מתקין תריסים איכותי ומיומן. 

חייגו עכשיו למתקין תריסים וחלונות 0732629121
שאלות ותשובות בנושא תריסים וחלונות התקנה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה היתרונות של תריסים חשמליים?

הם מאפשרים שליטה מוחלטת בכמות האור הנכנסת, ניתן לשלוט בהם ממרחק מבלי לבצע אף מאמץ גופני והם עשויים מחומר חזק שמסייע בשמירה על הבית.

איך לבחור בין סוגי תריסים?

קיימים סוגים שונים של תריסים שאותם ניתן להתקין בבית – תריסי הזזה, תריסי ציר, תריסים חשמליים וכו'. מומלץ לבצע את הבחירה ביניהם על פי טעם אישי והתאמה לבית תוך התחשבות במספר קריטריונים: כמות ואופי ההצללה המבוקשת, נוחות, בטיחות, עלות ראשונית ועלות תיקונים וכן מראה ואסתטיקה.

מאמרים ומדריכים בנושא תריסים וחלונות התקנה

תריסים וחלונות התקנה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות