אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

תיקון תריסים חשמליים


טכנאי תריסים חשמליים

תיקון תריסים חשמליים

חייגו עכשיו

073-2629118

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

אחד הפיתוחים הטכנולוגיים הנוחים והיעילים ביותר בתחום התריסים הם התריסים החשמליים. התריס החשמלי מספק ממד נוחות שלא ניתן להתכחש אליו. תריסים אלה מופעלים ע"י לחצנים, שלטים או אפילו דרך המכשיר הנייד וכך חוסכים מאמץ רב בפתיחתם וסגירתם. בנוסף, התריסים מאפשרים שליטה מוחלטת בכמות האור והם מספקים ביטחון והגנה לבית, שכן לא ניתן לפרוץ אותם. יתרונות אלה העניקו לתריסים החשמליים את מעמדם הגבוה והפכו אותם לתריסים פופולריים ביותר בבתים רבים בישראל.

תיקון תריס חשמלי

לצד יתרונותיהם הרבים של תריסים חשמליים, יש לזכור להקפיד על שימוש נכון בהם. טיפול שגוי בתריסים אלה עלול לגרום נזקים בשווי רב. על מנת להימנע מתקלות בתריס חשמלי, חשוב להקפיד על עלייה וירידה של התריס ללא חפצים שיעמדו בדרכם. בנוסף, אין לנסות למשוך או לדחוף את התריסים ולתת להם להיסגר או להיפתח בעצמם.
בעיות הנפוצות בתריסים חשמליים הן: רצועות שנקרעו, מנוע שמתקלקל, מנגנון שנפגם או תריסים שנשברים.
עבור כל אחת מהתקלות הללו ועבור תקלות אחרות הקשורות לתריסים חשמליים, יש להזמין טכנאי תיקון תריסים מקצועי. טכנאי זה בעל ניסיון רב בתחום ויפתור את הבעיה ביסודיות ובמינימום עלויות. בכל הזמנת טכנאי חשוב להקפיד על קבלת תעודת אחריות ולשמור על החשבונית.

עלות התיקון של תקלות בתריסים חשמליים עלולה להיות גבוהה ולכן חשוב להקפיד על תחזוקה הולמת ולהזמין אנשי מקצוע אמיניים ויסודיים בלבד.

שאלות ותשובות בנושא תריסים חשמליים
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

איך בוחרים מתקין תריסים חשמליים?

בעת בחירת טכנאי תריסים, יש לוודא כי הוא אמין, מקצועי ובעל ניסיון וכי הוא משתמש בחומרי גלם איכותיים. לשם כך, ניתן להשתמש במערכת 2144, אשר מרכזת מתקינים מוסמכים ואיכותיים ומאתרת את הטכנאי המקצועי ביותר עבור הלוקח על פי זמינות ואיכות בהתבסס על ציונים שהתקבלו על ידי לקוחות שהשתמשו בשירותיו.

האם תריסים חשמליים מתקלקלים יותר מרגילים?

שאלה זו תלויה במספר גורמים. כל עוד חומרי הגלם בעת התקנת התריסים איכותיים והמתקין הוא מקצועי, מוסמך ומיומן, פוחתים הסיכויים לתקלות. בנוסף, טיפול נכון ותחזוקה כל מספר שנים מונעים תקלות. אמנם תריסים ידניים קלים וזולים יותר לתיקון, אך הם מתקלקלים יותר לעומת תריסים חשמליים. כמו כן, יש לציין כי בעת התקנת תריסים חשמליים מקבלים תעודת אחריות ל-3 או 5 שנים.

.

תריס החשמלי לא עוצר, מה הסיבה?

תריס חשמלי, שלא עוצר או נתקע לרוב מבשר על רעות. אך לפני שרצים להחליף מנוע, שעלותו יקרה, כדי לבצע כיוון מחדש של התריס על ידי לחיצה על כפתור הכיוון שנמצא על המנוע. תריס תקוע לרוב קורה כאשר התריס יורד על חפץ מסוים ומאבד את הכיוון. לכן, חשוב מאוד לוודא שבזמן שמורידים או מעלים את התריס, אין שום דבר שיכול להפריע לסגירה או לפתיחה.

למה כדאי להתקין תריס חשמלי?

קודם כל הנוחות. תריס חשמלי נוח לשימוש מכיוון שאין לו ידיות משיכה והוא מופעל על ידי שלט המפעיל מנוע חשמלי שאחראי על הרמת והורדת התריס למצב הרצוי. פעולה זו לא דורשת לקום מהספה, או לגשת לחלון והיא מתאימה לילדים קשישים ולבעלי מוגבלויות. נוסף לכך, התקנת תריס חשמלי תוסיף דקורציה למראה הבית. קיימים עיצובים שונים של תריסים חשמליים המותאמים לבתי מגורים ובתי עסק. תריסים העשויים מפלסטיק או אלומיניום נמצא לרוב בביתי מגורים ואילו תריסים ממתכות שונות יתאימו לבתי עסק, מפעלים וחנויות, ויגנו על המבנה מפני פריצות.

תיקון תריסים חשמליים ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות