אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שערים חשמליים - מכירה והתקנה


שערים חשמליים

  טכנאי שערים חשמליים מכירה והתקנה

חייגו עכשיו

073-2629111

או מלאו פרטים וקבלו מיד הצעה בחינם

Form image

מחפשים שערים חשמליים מכירה והתקנה? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא שערים חשמליים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו.  כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

סוגים שונים של שערים חשמליים

אם בעבר השתמשו בשערים חשמליים בעיקר במחנות צבאיים או באתרים בעלי חשיבות ביטחונית, היום השימוש בשערים אלה נפוץ יותר. אפשר לראות שערים חשמליים מסוגים שונים בכניסה לקיבוצים או מושבים, במגזר העסקי (כניסה למפעלים, חניות ועוד) וגם במגזר הפרטי, בכניסה לבתים פרטיים שבעליהם מעוניינים בהגנה ובקרה על הכניסה אליהם.

תחום השערים החשמליים כולל מגוון סוגים של שערים ומחסומים אוטומטיים. המשותף לכולם הוא טכנולוגיה המאפשרת בקרה ושליטה על מעבר הולכי רגל ורכבים. במאמר זה נשפוך קצת אור על הסוגים השונים של שערים חשמליים ומחסומים ושימושיהם.

שערים קונזוליים אינם מחוברים למסילה, אלא מרחפים באוויר על גשר הנושא אותם על גלגלי פלדה גדולים. שער קונזולי כולל עינית אלקטרונית המזהה את השלט ומאפשרת פתיחה אוטומטית.
שערים נגררים נעים על מסילה או על גלגלים. שיטה זו מאפשרת בניית שערים גדולים ומאסיביים יותר. שערים אלה מונעים כניסה גם של רכבים וגם של הולכי רגל.
שערי כנף- שער הנפתח באמצעות ציר, בדומה לדלת. ישנם שערים דו כנפיים (כמו שתי דלתות הנפגשות באמצע וכל אחת נעה על ציר משלה) וחד כנפיים.
שערים נשלפים- שערים הצמודים לקרקע או מונחים בחלל המיועד לכך בתוך האדמה. כשהם נסגרים הם פשוט עולים למעלה. הם יכולים להיות מאסיביים ביותר ויעילים מאד בחסימת מעבר רכבים.
מחסומים חשמליים- נקראים גם שערי זרוע. מדובר על מבנה הכולל עמוד שעליו מונחת זרוע, היכולה להתרומם או לרדת. מחסומים יעילים לחסימה וויסות מעבר כלי רכב אך הם לא מונעים מעבר הולכי רגל שיכולים בקלות לעבור מתחת או מעל המחסום.

קיימות חברות שונות המספקות התקנה של שערים חשמליים לסוגיהם בהתאם לצרכי הלקוח. באתר 2144 אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם ולקבל ייעוץ והצעות מהחברות הטובות ביותר בשוק.

לחצו וחייגו לטכנאי שערים חשמליים 0732629111
שאלות ותשובות בנושא שערים חשמליים - מכירה והתקנה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

איזו אפשרות פתיחת שערים עדיפה?

יש שתי אפשרויות פתיחה מרכזיות: פתיחה באמצעות שלט מותאם ופתיחה באמצעות סלולאר. שתי האפשרויות הן טובות ויעילות, ומומלץ לבצע את הבחירה ביניהן על פי נוחות, הצרכים הקיימים וכמות המשתמשים. כמו כן, יש אפשרות של פתיחה באמצעות עין אלקטרונית, הרווחת במקומות ציבוריים ואינה יעילה כמנגנון אבטחה.

מה המחיר של שער חשמלי?

העלות עבור שער חשמלי נקבעת לפי מספר גורמים: איכות החומרים, סוג השער, גודל השער, תקופת האחריות של היצרן, סוג המנוע ועלות ההתקנה. בהתחשב בגורמים אלה, המחיר נע בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים.

איך אבחר את השער המתאים?

 ראשית חשוב לדעת האם השער מיועד לבית פרטי, מפעל או חניון ציבורי. ההבדל הוא שהשער חניון ציבורי יהיה בשימוש לעיתים תכופות יותר מאשר בבית פרטי, ולכן במקרה זה נצטרך לבחור שער בעל מנוע חזק. תפקידו של השער הוא גם לספק לנו את המיגון הנדרש ולכן, ככל שרמת המיגון עולה כך גם משקלו וחוזקו של השער. גם עיצוב השער לא פחות חשוב, שער חשמלי יכול להיות מעוצב ולהוסיף למראה החיצוני של המבנה שלכם. בנוסף יש לקחת בחשבון שאם מדובר במתחם ללא מדרכה, או שוליים עדיף לבחור בשער מתרומם. הפרמטר האחרון אותו יש לקחת בחשבון הוא התקציב.

איזה סוגי שערים קיימים?

 

שערים חשמליים מהווים אמצעי בטחון והגנה ומיועדים לשימוש במרחב הפרטי והציבורי. קיימים מספר סוגים של שערים חשמליים, המופעלים באופן אוטומטי על ידי שלט רחוק או פלאפון, ואשר נבדלים זה מזה באופן פתיחת השער, בעיצוב ובגודל, בחומרי הגלם, בסוגי המנועים והטכנולוגיות עליהם הם מושתתים, וגם במחיר. השערים המובילים בשוק הם, שערי הזזה, שערי כנף ושערי הרמה. שערי הזזה חשמליים מתאימים לבתים פרטיים וציבוריים ועשויים מברזל, או מאלומיניום. שערי כנף חשמליים עשויים  מברזל  פלדה או אלומיניום ונפתחים על גבי ציר בעזרת שלט, כאשר ניתן לבחור את צד הפתיחה. שערי הרמה חשמליים בנויים משלבים העשויים מאלומיניום או ברזל. מדובר במתקנים המתרוממים כלפי מעלה בעזרת מנוע חשמלי.

שערים חשמליים - מכירה והתקנה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות