אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שיקום נזקים מהצפות


שיקום נזקי הצפת

שיקום נזקים מהצפות בכל הארץ

חייגו עכשיו

073-2416409

או מלאו פרטים

 
Form image

מחפשים שיקום נזקים מהצפות? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא שיקום נזקי מים באזורכם! השימוש בשירות הוא בחינם.

ניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת השירות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן נותן השירות המומלץ ביותר באזור יצור קשר בנושא שיקום נזקים מהצפות.

 

מה אפשר לעשות במקרה של הצפה?

ככל שההצפה היא גדולה יותר והמים המצטברים רבים יותר, כך ההתמודדות עם הבעיה הופכת למורכבת וקשה יותר. ברוב המקרים ניתן לעשות זאת רק באמצעות חברות מקצועיות, שאנשיהן יהיו מצויידים בהרבה יותר מאשר דלי מים או סמטרוט למינהם שגם כך לא יהיו שימושיים במקרים אלה. הפתרון הטוב ביותר הוא לפנות לבעלי מקצוע המבצעים שאיבת הצפות, וזאת באמצעות כלים ייעודיים דוגמת משאבות או מיכלים לאחסון המים. הכלים האלה מותאמים לממדי המבנה וגם למאפייניו.

בנוסף ככל שתגיבו מה יותר כך ניתן יהיה למנוע את התפשטות המים וחדירתם למקומות יבשים.. נקיטת פעולה זו תמנע את הצורך בהחלפת השטיחים והפרקט, ציוד אלקטרוני וריהוט במשרד. 

בספץ תוכלו להזמין בעל מקצוע מומלץ באזורכם 24/7, תוך 30 שניות.

שאלות ותשובות בנושא שיקום נזקי מים
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

כיצד ניתן לטפל בעובש?

הטיפול בעובש בעקבות הצפה מתבצע על ידי איש מקצוע מומחה וכולל מספר בדיקות כמו: איכות אוויר ראשונית בנכס, זיהוי סוג העובש והפעלת שיטות מקצועיות להסרת המפגע.
חשוב לטפל בנזקי עובש כמה שיותר מהר בשל הנזק הבריאותי שיכול להיגרם בנוכחות עובש במבנה, וכן על מנת למנוע את החמרת המפגע והתפשטותו לאיזורים נוספים.

האם ניתן להציל מסמכים שנרטבו?

נזקי המים גומרים לנזק רב לתכולה, לרבות המסמכים, הספרים והציורים אך ניתן בהחלט בחלק מהמקרים לשקמם ע"י טכנולוגיה וציוד אשר מייבש את המסמכים ודברי הערך שברשותכם.
חשוב לפנות כמה שיותר מהר ולהזמין בעלי מקצוע מתאים ומומלץ בכדי שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

מה עושים במקרה של הצפה?

נתחיל בשלב החשוב ביותר, סגרו את השיבר המוביל את המים לדירה. ברוב המקרים, בבתים משותפים השיבר נמצא מחוץ לבניין, בדרך כלל בסמוך לחדר האשפה.
סגרתם את השיבר והשיטפון עדיין נמשך? סביר להניח שמקור השיטפון נמצא אצל השכנים שלכם.
רגע לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע, דאגו לביטחון שלכם ונתקו את זרם החשמל בדירה.
לבסוף הזמינו בעל מקצוע ליקום נזקי המים בעת ההצפה.

שיקום נזקים מהצפות ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות