אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שטיחים מקיר לקיר


שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר

מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

מחפשים שטיחים מקיר לקיר? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא שטיחים מקיר לקיר באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

היתרונות של שטיחים מקיר לקיר הם ברורים לחלוטין ונראה כי כיום במשרדים רבים ניתן למצוא את שטיחים אלו פרוסים על הרצפה ובעיקר במוקדי שירות לקוחות או במשרדים בהם עובדים יושבים יחד בחלל אחד גדול ולכל אחד יש תא משלו. היתרונות בשטיחים מקיר לקיר הם כה רבים ובניהם ניתן למצוא את הבאים: שטיחים מקנים לחלל אווירה חמה ומשפחתית, הם סופגים רעשים של עקבים ואקו, הם מגיעים במגוון רב של צבעים, ניתן לשלב בהם טקסטורות וצורות שונות ואפילו את לוגו החברה או את צבעי הלוגו ועוד מגוון רב של יתרונות אחרים. אם כך, שטיחים אלו הם נהדרים למשרדים, אך יש צורך לדאוג לנקות אותם בקפידה על ידי ציוד מקצועי כדי לשמור על המראה שלהם ועל האסתטיות שלהם לאורך שנים רבות.

שטיחים מקיר לקיר – גם בבתים פרטיים

אומנם שטיחים אלו הם יותר פופולריים בקרב משרדים, אך לא מעט בעלי בתים פרטיים מציידים את ביתם בשטיחים אלו בשל המראה החמים והנעים וגם בשל העובדה כי ילדים קטנים ובכלל כל דיירי הבי יכלים לשוטט על שטיחים אלו יחפים בכל עונות השנה וליהנות מכפות רגליים חמימות ונעימות. אך כאשר בוחרים בעל מקצוע לצורך התקנת שטיחים אלו, יש צורך לבחור בבעל מקצוע המכיר היטב את התחום ובעל ניסיון רב בהתקנה והדבקת שטיחים אלו.

שאלות ותשובות בנושא שטיחים מקיר לקיר
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה היתרונות של שטיח מקיר לקיר?

עמידות גבוהה לעומת ריצופים אחרים, עלות נמוכה משמעותית מעלות של ריצופים אחרים, מניעת החלקות, ספיגה של רעשים, מגוון רחב של עיצובים ומגע נעים.

איזה סוגים יש ומה ההבדל ביניהם?

ישנם שני סוגים עיקריים: שטיחים העשויים מחומרים טבעיים ושטיחים סינתטיים. שטיח שעשוי מחומרים טבעיים יקר יותר אך הוא נחשב למבודד טוב יותר של טמפרטורה ואקוסטיקה. לעומת זאת, שטיחים סינתטיים נחשבים לעמידים יותר בפני נוזלים ואפשר להסיר מהם כתמים בקלות רבה יותר.

כיצד מנקים שטיחים מקיר לקיר?

שטיחים מקיר לקיר מומלץ לנקות פעם בשבוע באמצעות שואב אבק. במידה ונוצר כתם על השטיח חשוב לנקותו ברגע שהוא נוצר. ניתן גם להשתמש בתכשירים מומלצים לניקוי שטיחים אשר קיימים בשוק. אחת לחצי שנה או שנה מומלץ להזמין חברה מקצועית לניקוי שטיחים על מנת שתנקה את השטיחים בצורה יסודית.

איזה סוג שטיח מומלץ בחדר הילדים?

בחדרי הילדים מומלץ לבחור בשטיח מקיר לקיר בעל סיבים קצרים ומצומצמים שצוברים פחות אבק וקל יותר לנקותם.

שטיחים מקיר לקיר ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות