אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מרפאת שיניים - השתלות


מרפאת שיניים השתלות

מרפאת שיניים - השתלות

חייגו כעת 

073-2416446

או מלאו פרטים

 

Form image

תחום השתלות שיניים הולך ומתקדם בקצב מסחרר וזאת לאור הביקוש הרב בקרב הציבור. כולנו יודעים עד כמה שיניים מלאות ויפות משפיעות על חיינו, אם זה בהיבט החברתי, האסתטי, לצורך דיבור נכון, ולצורך אכילה נוחה. בחלוף השנים כאשר אנו מתבגרים, שורשי השניים נוטים להיחלש מסיבות שונות כמו – מסיבות גנטיות, כתוצאה מפציעות ונפילות, כתוצאה מחלות שיניים שונות ועוד. לכן, כיום ניתן למצוא מגוון שיטות היעילות לצורך השתלת שיניים בשיטות מתקדמות אשר מביאים אלינו מיטב רופאי השיניים בארץ ובעולם.

יש לא מעט שיטות המיועדות להשתלת בשוק, חלקן שיטות ישנות וטובות וחלקן שיטות חדשניות. אז בואו נראה מהן האופציות:

שיטת שתלים בשיניים שתלים דנטאליים, שיטת השתלת שיניים תותבות, שיטת גשר בשיניים המאחדים את השן התותבת יחד עם השיניים הטבעיות, שיטת שתלים מוטים בשיטת All On 4 שנעשתה שם ודבר בתחום השתלות השיניים ועוד מגוון שיטות אחרות המיועדות להעניק לכם מראה שיניים מלאות ויפות ממש בדומה לשיניים טבעיות.

על מנת להתאים את השיטה הטובה ביותר, עליכם לגשת לרופא שיניים המתמחה בתחום שתלים בשיניים, על מנת שיתאים לכם את השיטה הטובה ביותר עבורכם. חשוב לציין כי לא כל שיטה מתאימה לכל אחד, שהרי לכל אחד יש מבנה שיניים שונה ממשנהו ולא כל שיטה מתאימה לכל מבנה שיניים. מעבר לכך, ישנה חשיבות לסוג השן החסרה ולהתאמת שיטת הטיפול.

שאלות ותשובות בנושא מרפאת שיניים - השתלות
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

האם תהליך ההשתלה כואב?

ברוב המקרים  תהליך ההשתלה פשוט ביותר ולא כואב ואילו ההשתלה נעשית ללא תפרים. רופא השיניים מרדים את המקום היטב ולכן כמעט ולא קיים חשש להרגיש כאב בשלב זה. כמו כן, לפני ואחרי ההשתלה יש לקחת תרופה אנטיביוטית – מה שגורם לשיפור בהחלמה ומקטין את הכאבים. 

מהם שלבי ההשתלה?

תחילה יש להכין את הלסת להחדרת השתל, הרופא קודח חור ניתוב קטן במקום בו יכנס השתל החדש המורכב מבוגר טיטניום וכתר. לאחר שהרופא קדח חור במקום המתאים, הוא מרחיב אותו על מנת להתאים את גודלו להברגת הבורג. לאחר שהבורג הוחדר, מרכיב הרופא מכסה המגן על הבורג אשר מאפשר למקום להתאחות ולאחר כמה חודשים הרופא מוריד את הכיסוי המגן ומניח כתר זמני אשר לאחר מכן מוחלף בכתר קבוע.

מאמרים ומדריכים בנושא מרפאת שיניים - השתלות

מרפאת שיניים - השתלות ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות