אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מרפאת שיניים - אורטודונטיה


מרפאת שיניים - רופא שיניים

מרפאת שיניים - אורטודונטיה

חייגו כעת 

073-2331438

או מלאו פרטים

 

Form image

רפואת שיניים – אורתודונטיה עוסקת בתחום יישור שיניים וקבלת מראה אסתטי וחיוך מרשים. כל אחד מאיתנו רוצה להציג חיוך מושלם על ידי הצגת שיניים ישרות ויפות, אך כמובן שהגנטיקה לא תמיד מאפשרת לנו זאת. לכן, אנשים רבים עוד בילדותם מבצעים יישור שיניים על ידי הגעה לרופא אורתודנט המתמחה ביישור שיניים על ידי שיטות שונות.

את טיפולי האורתודנטיה, מומלץ להתחיל כבר בגיל צעיר כל עוד השיניים רכות על ידי שיטות שונות כמו – גשר המיועד לדחוף את השיניים כלפי פנים או כלפי חוץ על פי הצורך. תחום האורתודנטיה הולך ומתפתח בקצב מהיר ונראה כי יש לא מעט שיטות יעילות וטיפולים קצר מועד, וזאת  בשונה מהעבר הרחוק בו היו שיטות מסורבלות יותר אשר כללו הרכבת רסן וקוביות מתכת על גבי השיניים.

יישור שיניים – גם למבוגרים

תחום רפואת שיניים – אורתודונטיה הולך ומתפתח ונראה כי לאור השיטות החדשניות והמהירות גם אנשים מבוגרים פוקדים אצל אורתודנטים על מנת לבצע יישור שינים בשיטות מתקדמות המאפשרות תוך מספר חודשים לקבל שיניים ישרות לחלוטין. אחת השיטות הפופולריות הן – גשר שקוף המאפשר יישור שיניים בלתי נראה על ידי פלטה שקופה המותאמת בקפידה לכל מטופל. פלטה זאת אינה מפריעה למטופל בשגרת היום יום, לא באכילה ולא בדיבור והרכבת הגשר היא נוחה ביותר – מה שהופך את השיטה ליעילה ופופולריים בקרב בני נוער וגם בקרב מבוגרים.

שאלות ותשובות בנושא מרפאת שיניים - אורטודונטיה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מתי יש צורך בהתחלת טיפול אורתודונטי?

מאחר ומרבית הבעיות האורתודונטיות הן תורשתיות, התשובה לשאלה זו אינה אחידה ולכל בעיה אורתודונטית זמן המתאים לה. בדיקה מוקדמת מאפשרת לאורטודנט לאבחן מתי עדיף לטפל בבעיה כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. בדיקה אורתודונטית ראשונה מומלצת בגיל 7.

מדוע מומלץ לעבור טיפול ליישור שיניים?

מומלץ לעבור טיפול ליישור השיניים מסיבות בריאותיות ואסתטיות. טיפול זה יכול למנוע היווצרות עששת, דלקות חניכיים, שחיקה ובעיות של רגישות במפרקי הלסת.

מאמרים ומדריכים בנושא מרפאת שיניים - אורטודונטיה

מרפאת שיניים - אורטודונטיה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות