אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ריצוף שיש גרנוליט ומוזאיקה


בעלי מקצוע מומלצים

עבודות ריצוף שיש גרנוליט ומוזאיקה

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

 

מחפשים ריצוף שיש גרנוליט ומוזאיקה? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא שיש, גרנוליט ומוזאיקה באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

ריצוף שיש גרנוליט ומוזאיקה

בין שאתם עומדים לקנות בית חדש או לשפץ דירה קיימת, ריצוף הולם יכול לשנות את מראה מקום המגורים שלכם מקצה לקצה, להעניק לו אווירה מיוחדת ומראה מודרני. וכך גם לגבי חיפוי הקירות וחדרי השירותים.
כיום קיימים סוגים אינספור של חומרי ריצוף וחיפוי: קרמיקה, פרקטים, שטיחים מקיר אל קיר, עץ ואבן. ועדיין, שלושת הסוגים המקובלים ביותר הם שיש, גרנוליט ומוזאיקה.

ריצוף שיש

השיש הוא סלע גבישי, המורכב מקלציט, דולומיט וסרפנטין, ועבר תהליך של שינוי או התמרה. הוא נוצר בחלקו הפנימי של קרום כדור הארץ ודרוש לו זמן רב להתעצב ולקבל את הצורה הידועה לנו.
תהליך השינוי בסלע מתהווה על ידי חום ולחץ שנוצרים כתוצאה מתנודות בקליפות כדור הארץ ועל ידי חדירת לבה בטמפרטורות גבוהות לתוך הסלע. תהליך ההתמרה של השיש יוצר גבישים בצבעים שונים ובגדלים שונים, ומפיק למעננו שיש לבן, ורדרד, ירקרק, ואפילו שחור.

ריצוף גרנוליט

גרנוליט, הידוע גם בשם גרניט פורצלן, הינו חומר הרבה יותר זמין מן השיש ועל כן גם זול יותר. הגרניט הוא חומר קרמי שצפיפותו גבוהה והוא נוצר בתהליך של שריפה בטמפרטורה של יותר מ-1000 מעלות. תהליך זה מבטיח אטימה מוחלטת של החומר.
אריחי גרניט פורצלן הם כיום החומר המומלץ ביותר לריצוף וחיפוי. הם חזקים מאוד ועמידים בפני שחיקה, וניתן למצוא אותם במגוון גדול של צבעים ובמרקם מט או מבריק. הצבע מוחדר לאריחים תוך כדי תהליך יצירת תערובת הקרמיקה, ועל כן מהווה חלק מהחומר ואינו נמחק או דהה.

הטכנולוגיה החדישה שבה מיוצרים אריחי הגרניט פורצלן מאפשרת יצירת חומר יציב במיוחד ועתיר צבעים, צורות ומרקמים.

מוזאיקה – מדרגות מוזאיקה

אם אתם, כמוני, אוהבים לגוון את ריצוף הבית בצורות וצבעים, תוכלו להיעזר לשם כך במוזאיקה. כיום ניתן למצוא מבחר עשיר של אבני פסיפס, בגוונים ובמידות המתאימים לכל נפש. ניתן כמובן לצפות חדר שלם באבני מוזאיקה, אולם בשל מחירן הגבוה רצוי להסתפק בעיטור הקירות בפסי קישוט.

בין אם תבחרו בשיש, גרנוליט או מוזאיקה, לאחר הריצוף והחיפוי הבית שלכם ילבש חג.

שאלות ותשובות בנושא ריצוף שיש גרנוליט ומוזאיקה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

ממה להיזהר בעת התקנת השיש?

התקנת שיש נעשית במספר שלבים. מתקין אמין ואיכותי ימדוד את המטבח, את הגודל של השיש ואת העובי שלו כדי לבצע חיתוך מדויק ככל האפשר. כמו כן, קבלן שיש מקצועי יוודא שהמשטח שעליו רוצים להתקין את השיש ישר ומפולס כדי למנוע שברים ונפילה של השיש. על מנת למצוא קבלן שיש איכותי ומהימן, ניתן להשתמש בשירות 2144, אשר מרכז בעלי מקצוע אמינים ובעלי ניסיון עשיר ומבוסס על דירוג חברתי וחוות דעת של לקוחות קודמים. 

 

מה היתרונות והחסרונות של שיש גרניט?

היתרון העיקרי של שיש גרניט הוא הייחודיות שלו – כל לוח שיש הוא ייחודי ואין זהה לו. כמו כן, לשיש העשוי מגרניט יש מגוון רחב של צבעים. יתרון נוסף של משטח גרניט הוא העמידות הגבוהה שלו, הן בחום והן נוכח שריטות ומכות. לעומת זאת, החיסרון של שיש גרניט הוא מחירו הגבוה ביחס למשטחים אחרים.

ריצוף האמבטיה בשיש או גרניט פורצלן?

מכיוון שמדובר בחלל רטוב, חשוב לבחור באריחים למניעת החלקה, שהם בעלי עמידות בפני נזקי לחות וחומרי ניקוי. היתרון הגדול של שיש בחדר האמבטיה הוא שהוא מאוד קל לניקוי ותחזוקה ונראה יוקרתי. נוסף לכך השיש מאוד עמיד ומחזיק מעמד לאורך זמן. קירות האמבטיה לא חייבים להיות מחופים בשיש וניתן לחפותם בפסיפס או חרס אך, יש להקדיש מחשבה לחיבור ולהמשכיות בין הריצופים השונים .

איך לבחור שיש למטבח?

חברות רבות מוכרות כיום סוגים שונים שיש עבור מטבחים והבחירה היא לא קלה. ראשית חשוב לדעת שלא כל סוג שיש יתאים לצבע ועיצוב ולכן יש לקחת בחשבון את בחירת סוג השיש כאשר בוחרים עיצוב. שנית, מומלץ לבחור שיש איכותי שיחזיק לאורך זמן, שיהיה נוח לתפעול וניקוי על מנת שלא יספוג כתמים.

ריצוף שיש גרנוליט ומוזאיקה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות