אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ריפוד ספות עור


ריפוד רהיטי עור - רפד
שאלות ותשובות בנושא ריפוד רהיטי עור
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

עדיף לקנות רהיט חדש או לתקן אותו?

שאלה זו תלויה במידת הנזק שנגרם לרהיט. לרוב, ניתן לתקן את הרהיט באמצעות ניקוי, ריפוד מחדש, תיקון קרעים או צביעה בהתאם לצורך. אולם, אם מדובר בנזק רב מדי ייתכן ועדיף לקנות רהיט חדש.

אם הצבע של הספה שלי דהה אפשר לתקן את זה?

כן. ישנן חברות המתמחות בנושא זה, והן יכולות לתקן רהיטים שצבעם דהה באמצעות צביעה חלקית או צביעה מלאה בהתאם לצורך.  
ניתן להשתמש במערכת 2144, אשר פועלת באמצעות דירוג חברתי המבוסס על תגובות וחוות דעות של לקוחות קודמים, כדי למצוא חברה מקצועית, מיומנת ואמינה.  

כיצד לתחזק ריפוד עור?

ישנם סוגים שונים של בדי עור. כל סוג עור דורש תחזוקה מסוג שונה, ויש להתייחס אליו בהתאם להוראות הספציפיות. ניגוב ושאיבה יש לבצע לעיתים קרובות על מנת לנקות אבק ולכלוך אשר מצטברים בחריצי הספה ובפינות. יש להרחיק את הספה משמש וחום אשר עלולים לפגום בבד ולגרום לייבושו וליצור בקעים וסדקים. מידי חצי שנה יש לשמן את הבד ולהחזיר לו את השומן הטבעי שאבד עם הזמן. במידה ונשפך נוזל על הריפוד יש לספוג את הנוזל במידי על ידי מטלית  עם מים ואין צורך לעשות שימוש בכל חומר ניקוי מסוג כלשהו, מה שרק יגרום לנזק.

מה היתרונות והחסרונות בריפוד עור?

העור נחשב לבד איכותי, בעל מגע נעים המשרה תחושה יוקרתית בסלון. העור הוא ריפוד טבעי ונוח לישיבה. ואולי הפרט הכי חשוב הוא עמידותו לאורך שנים רבות. אם זאת הוא דורש תחזוקה שוטפת ויש לשמן אותו מדי פעם. נוסף לכך העור רגיש לשמש מה שעלול לפגום בו, לייבש ולקבע אותו ובמקרה של פגיעה כמעט ובלתי ניתן לטפל בו. חסרון נוסף הוא המחיר אשר נחשב לבד יקר.

ריפוד ספות עור ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות