אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

קבלני איטום גגות


איטום גגות - יריעות ביטומניות - זיפות גגות

כיצד נבחר קבלן לאיטום וזיפות הגג?

ישנם לא מעט צעדים בהם תוכל לנקוט על מנת לוודא כי אתה מוצא את קבלן איטום וזיפות הגגות המתאים ביותר לעבודה. גג דולף יכול להוביל להחלשת יסודות הבית שלך, נזק אשר יכול לעלות לך אלפי שקלים ולהוריד את ערך הנכס. איתור הבעיה, הסקת מסקות לגבי התיקונים הנדרשים והשוואה בין המחירים והשירותים של חברות וקבלני איטום שונים יכולים לחסוך לך הון עצום. מציאת הקבלן המתאים לצרכים שלך מאוד חשובה.

לדעת אנשים רבים, הדרך הטובה ביותר לאתר קבלן איטום וזיפות גגות טוב היא דרך פה לאוזן. חברים, קרובי משפחה, עמיתים לעבודה ואפילו שכנים הינם מקורות מידע מצויינים לאיתור קבלנים והיתרון הוא בניסיון הישיר שלהם עמם. הם יוכלו לומר לך לא רק למי כדאי לך לפנות, אלא גם ממי עליך להתרחק. בנוסף לכך, מומלץ לחפש אחר קבלן איטום וזיפות גגות אשר חבר בהתאחדות הקבלנים והבונים בישראל ובכך לוודא את עצם היותו מורשה לעיסוק בתחום ולהימנע מלעבוד עם נוכלים או חובבנים ללא רישוי.

כדאי לך מאוד ליצור קשר ולראיין מספר מומחים לאיטום וזיפות גגות לפני תחילת העבודה ולא ללכת על איש המקצוע הראשון שאתה מדבר איתו. בקש ממנו המלצות על מנת לקבל את חוות דעתם של לקוחותיו מהשירותים שלו אצלם. כמו כן, השווה בין הערובות לעבודה שקיבלת מכל חברות וקבלני איטום שראיינת, קרא היטב את האותיות הקטנות וודא כי כל דרישותיך מכוסות מהיסוד. לאחר שהחלטת לגבי הקבלן העונה לצרכי איטום וזיפות הגג ולתקציב שלך, דרוש חוזה מסודר בכתב. החוזה בכתב הינו בגדר חובה שכן הוא כולל בתוכו את השירותים אשר יעניק לך הקבלן, עלויות משוערות ותאריך משוער לסיום העבודה.

שאלות ותשובות בנושא איטום גגות
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה עדיף? איטום בזפת או ביריעות ביטומניות?

יריעות ביטומניות מתאימות לגגות חדשים, מעל בטון או בסקל, ועל גגות מצופים בזפת. הן מחזיקות מעמד לזמן רב, הן חזקות, גמישות ובעלות עמידות גבוהה כנגד קריעה ופגיעות. מנגד, הן אינן מתאימות לגגות בעלי איטום אקרילי ולמשטחים שנאטמו עם חומרי מליטה הידראולים. איטום בזפת מתאים לגגות חדשים או לגגות עם זיפות ישן. הזיפות הוא משמעותית זול יותר משימוש ביריעות, אך מחזיק מעמד פחות זמן ונחשב לרגיש יותר בפני נזקים.

איזו הכנה צריך לבצע לפני איטום הגג?

לפני איטום הגג, יש לנקות באופן יסודי את הגג ואת האיטום הישן ולהרים את הדודים, המרזבים והמזגנים. כמו כן, יש להסיר בליטות ולסתום חורים על מנת לשמור על משטח ישר ונקי.

כל כמה זמן צריך לעשות בדיקת איטום לגג?

חשוב לבצע בדיקה כל קיץ לפני עונת הגשמים, לא רק כי תקופה זו מביאה עימה בקשות דחופות אלא משום שחומרי איטום פשוט אינם ניתנים ליישום על גבי גג רטוב. זיפות מומלץ לבצע זיפות כל 5 שנים ועל ידי בעל מקצוע שמומחה לאיטום גגות.

באיזה תקופה בשנה כדאי לבצע איטום לגג הבית ?

את האיטום מומלץ לבצע מדי תקופה ובעיקר לפני עונת החורף. רצוי לבצע את האיטום בתקופות יבשות, בקיץ או באביב וזאת ממספר סיבות. ראשית, בתקופה הזו הביקוש לעבודות נמוך ולכן המחירים אטרקטיביים. שנית, אנשי מקצוע בתחום האיטום זמינים עבור לקוחות בכל רחבי הארץ ויכולים לבצע את העבודה ללא הפרעות מזג האוויר.

קבלני איטום גגות ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות