אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

עו"ד דיני עבודה


 

 עו"ד מומחה לדיני עבודה

חייג עכשיו וקבל הצעה בחינם

073-2331499

או מלא פרטים

Form image

מחפשים עו"ד דיני עבודה? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם - נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

אם במקרה עברתם אירוע שבו נעשה לכם עוול במקום העבודה שלכם על ידי המעביד, ולמרות דרישתכם לא תוקן העוול, אל תזניחו את הנושא ואל תוותרו באם מדובר במשהו שהוא מהותי. אם לא הצלחתם לפתור את העניין בעצמכם כדאי שתפנו לעזרת עו"ד דיני עבודה אשר יוכל לפחות בשלב ראשון לסייע לכם, לומר לכם מהן זכויותיכם,  ואולי לתת לכם כלים נוספים לטיפול בבעיה, ואז בשלב שאין ברירה ותצטרכו להגיש תביעה משפטית, תקבלו גם ייצוג משפטי מעו"ד דיני עבודה. ישנם כמובן מקרים שהצורך בעורך דין המתמחה בדיני עבודה הוא דווקא מצד המעסיק, אשר מעוניין לדעת מהם חובותיו ומהן הזכויות שלו כמעביד, או במקרים שחלילה נתבע על ידי עובד מבלי שתהיה לכך עילה מוצדקת.

ישנם מקרים פשוטים כמו למשל איחורים בתשלומי השכר, או חישוב לא נכון של השכר, ימי חופשה שלא ניתנו כחוק, דמי הבראה, פיצויי פיטורין, הודעה מוקדמת על פיטורין ועוד מקרים רבים נוספים. עורך דין לענייני עבודה מתמחה במקרים אלו ויכול לעיתים לסייע ללא צורך להגיע לדיון בבית משפט. ישנם מקרים חמורים יותר כמו למשל נושא של הטרדה מינית בעבודה שהוא הרבה יותר מסובך, מורכב ורגיש, ואם אתם לוקחים עורך דין לענייני עבודה, חשוב מאד שתהיה לו התמחות וניסיון רב במקרים כאלה על מנת שתקבלו את הייצוג והטיפול הטוב ביותר לאורך כל הדרך ושעורך הדין יוכל כמה שיותר לצמצם ולמנוע את עגמת הנפש הכרוכה במקרה שכזה.

שאלות ותשובות בנושא עו"ד דיני עבודה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

המעביד בקש ממני לצאת מהעבודה ואמר לי לא רוצה לראות אותך עוד הפעם

כדאי לתעד את האירוע בכתב כדי לא לשכוח פרטים חשובים. כמו כן כדאי להיוועץ עם עורך דין מוסמך בנושא. תוכלו למצוא באמצעות מערכת 2144 עורך דין מומלץ בנושא דיני עבודה. נדרש למלא פרטים בחלק העליון בעמוד זה ומיד לאחר מכן עורך דין יצור אתכם קשר.

כמה מורידים לי שאני עזבתי עבודה ללא הודעה מוקדמת? עבדתי חודשיים רק

בחוק הודעה מוקדמת נקבע כי עובד שחדל לעבוד מבלי שנתן הודעה מוקדמת ישלם למעבידו פיצוי בסכום השווה לשכרו הרגיל עבור התקופה שלגביה לא ניתנה ההודעה המוקדמת.

מאמרים ומדריכים בנושא עו"ד דיני עבודה

עו"ד דיני עבודה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות