אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

עבודות שליכט צבעוני


שליכט צבעוני
שאלות ותשובות בנושא שליכט צבעוני
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

איך אבחר בין הסוגים של שליכט צבעוני?

יש מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שליכט צבעוני או טיח צבעוני – מידת העמידות של השליכט (המינרלי הוא טיח חזק יחסית אך פחות עמיד בתנאי מזג האוויר בעוד האקרילי עמיד מאוד לתנאים חיצוניים), המראה הרצוי, הגוון והטקסטורה המועדפים והתקציב העומד לרשותנו.  

מה צריך לבדוק כשמשתמשים בשליכט צבעוני?

יש מספר דברים שחשוב לבדוק בעת בחירת שליכט צבעוני: לבדוק כי קיימת בבית תשתית מתאימה לחיפוי, לבחור סוג המתאים לצרכים, לשימוש ולתנאי האקלים, לדעת מה המראה הסופי הרצוי ולוודא כי ישנו תו תקן 1731 המעיד כי החומר עומד בתקנים שקבע מכון התקנים הישראלים.

איזה סוגי שליכט צבעוני קימיים?

קיימים שני סוגים עיקריים של שליכט צבעוני , מינרלי ואקרילי. שליכט מינרלי מבוסס על חומרים טבעיים כגון סיד מעושן וחולות והוא מתאים לשימוש פנים וחיצוני. בעזרתו ניתן להקנות לקירות מראה מגורען, ומשופשף. החיסרון שלו שהוא משתנה עם תנאי מזג אויר והוא עמיד פחות לרטיבות והכתמה. שליכט אקרילי עמיד לאורך זמן ומותאם למזג האוויר הישראלי.

מהו שליכט צבעוני?

שליכט הוא טיח דקורטיבי בעל מרקם מחוספס המיועד לחיפוי קירות חוץ ופנים. השליכט מגיע בשלל מרקמים, גוונים ורמות גימור. השליכט הצבעוני הוא חומר גימש והוא אינו צבע אלא טייח. מי שמחליט לעבוד עם שליכט צבעוני צריך לדעת כיצד להשתמש בו כך שהתוצאה תהיה יפה. את השליכט הצבעוני ניתן לחפות קירות פנים וחוץ.

עבודות שליכט צבעוני ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות