אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ניסור קיר בטון


קידוח בטון

ניסור וקידוח בטון הם עבודות נפוצות מאוד במסגרת פרויקטים של בנייה או שיפוצים. זאת, מכיוון שפעמים רבות אנחנו זקוקים לבצע עבודות שונות הקשורות לחומרי הבטון שבביתנו. עבודות אלה יכולות להיות שבירה המבנה הקיים, קדיחת חורים קטנים עבור תעלות או יצירת פצחים גדלים המיועדים לחלונות ודלתות. כמו כן, לעיתים נבצע פירוק של חלקים שונים במבנה העשויים מבטון: עמודים, קירות, חגורות בטון ועוד.
עבודות בטון נחשבות למורכבות במיוחד, ולכן הן דורשות אנשי מקצוע מומחים, מוסמכים ומנוסים.
בעלי מקצוע אלה עוברים הכשרה בתחום שבמהלכה הם לומדים את כללי הבטיחות הדרושים לעבודה ומכירים את כלי העבודה.

ניסור בטון

עבודות ניסור בטון נפוצות בפרויקטים רבים ועושים בהן שימוש עבור צרכים שונים:
- הריסת מבנים
- ניסור חומות בטון
- ניסור קורות בטון
- הסרת מכשולים
- יצירת פתחים עבור דלתות וחלונות
- ניסור סלעים
- לבצע מעבר לצנרת מים או לתעלות חשמל

חלק מהעבודות הללו, דוגמת הריסת מבנים או ניסור קורות בטון, אינן דורשות דיוק רב. אולם, לעיתים יש צורך בביצוע של עבודות מדויקות, כמו למשל בקידוח חורים ייעודיים או ביצוע פתחים לחלונות.
לשם עבודות אלו, אנחנו משתמשים במסור יהלום. כידוע, יהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע ולכן הוא המתאים ביותר לעבודות הללו. קיימים סוגים שונים של מסורי יהלום, אשר כל אחד מהם מתאים לסוג שונה של בטון ושל עבודה. ניסור באמצעות יהלום מאפשר חדירה לעומק הבטון וביצוע מדויק של העבודה. המחיר עבור ניסור בטון נקבע בהתאם לעובי הבטון, גודל השטח שיש לנסר, מידת הנגישות למקום ועומק הקידוח. כמו כן, יש לקחת בחשבון תוספות מיוחדות דוגמת פינוי פסולת והסרת אלמנטים מהקירות והתקרה.

ניסור קיר בטון

ניסור קיר בטון הוא עבודה שכיחה למדי באתרי בניה. על הניסור להתבצע באופן מקצועי ותוך שמירה על כללי הבטיחות. זאת, על מנת לא לפגוע ביסודות הבניין ולא להסב נזק לאף אחד מהנמצאים בסביבה. על כן, על הניסור להתבצע על ידי חברה מקצועית, מנוסה ואמינה. לפני הזמנת עבודה מחברה לניסור, מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר, על מנת לוודא שאתם מקבלים את השירות האמין והאיכותי ביותר.   

שאלות ותשובות בנושא קידוח בטון
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה ההבדל בין ניסור בבטון לקידוח בבטון?

קידוח בטון נעשה באמצעות מקדחה חשמלית ידנית או באמצעות מקדחה הידראולית והוא מיועד ליצירת פתחים קטנים בקירות בטון כדי ליצור תעלות לחשמל או לצינורות. לעומתו, ניסור בטון מתבצע באמצעות מסור בעל דסקית יהלום והוא מיועד לפתחים גדולים, חלונות או דלתות, ולהריסת מבנים.

איך לבחור חברה לקידוח בבטון? מה לבדוק?

קיימים מספר גורמים שיש לבדוק היטב טרם בחירת חברה לקידוח וניסור בבטון. חשוב ביותר לבחור בחברה מקצועית בעלת ניסיון עשיר, ידע רב ויכולות גבוהות, העובדת עם הסמכה ורישיון, עם ציוד מפותח ומשוכלל ועם צוות איכותי. באמצעות מערכת 2144 ניתן למצוא חברת קידוח וניסור בבטון איכותית, מקצועית ואמינה בזכות טכניקת דירוג חדשנית המאפשרת ללקוחות לדרג את נותני השירות.

ניסור קיר בטון ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות