אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

קידוח בטון


קידוח בטון

קידוח בטון

חייגו עכשיו

073-2629135

או מלאו פרטים

Form image

 

מחפשים קידוח בטון? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא קידוח בטון באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחי נם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

אחת העבודות המאסיביות והמורכבות יותר באתרי בנייה היא עבודת – קידוח בטון, הרי בטון הוא חומר קשה ומאסיבי אשר דורש שימוש בציוד מיוחד ומאסיבי על מנת לנסר אותו, אם זה לצורך הריסה מוחלטת שלו לצורך בניית מבנה חדש, או לצורך קידוח בבטוח על מנת לבנות תשתיות או כל עבודה אחרת. בשל המורכבות הרבה של עבודות אלו, על בעלי מקצוע המציעים את שירות זה עבור אתרי בנייה ושיפוצניקים להחזיק ברשותכם ציוד מאסיבי הכולל בין היתר – מכונות קידוח ייעודית אשר תפקידה לקדוח או ניסור בטון בצורה מקצועית ומהירה ביותר על מנת שלא לבזבז זמן יקר. מכונות אלו יכולות לבצע מגוון רב של עבודות כמו – קידוח של עיגולים בקטרים שונים בקירות פנימיים או חיצוניים של מבנים, בתקרות, ברצפות בטון ובכלל בכל מקום שיש צורך להרוס או לקדוח בבטון בצורה יעילה ומקצועית. 

חשיבות בחירת בעלי מקצוע איכותיים

בחירת בעלי מקצוע המציעים קידוח בבטון, היא לא עניין פשוט, הרי נדרשת עבודה מקצועיות ומדויקת וזאת לצד שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לבצע את העבודה באופן מהיר, יעיל ומקצועי. לכן, בעת בחירת בעלי מקצוע שכאלה, יש לבחון את ניסיונם בתחום זה ולבחון את הציוד שהם משתמשים בו, ועדיף שהוא יהיה כמה שיותר חדיש ומקצועי, על מנת לייעל את העבודה ולקבל עבודה איכותית ביותר.

לחצו וחייגו לשירותי קידוח בטון 0732629135
שאלות ותשובות בנושא קידוח בטון
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה ההבדל בין ניסור בבטון לקידוח בבטון?

קידוח בטון נעשה באמצעות מקדחה חשמלית ידנית או באמצעות מקדחה הידראולית והוא מיועד ליצירת פתחים קטנים בקירות בטון כדי ליצור תעלות לחשמל או לצינורות. לעומתו, ניסור בטון מתבצע באמצעות מסור בעל דסקית יהלום והוא מיועד לפתחים גדולים, חלונות או דלתות, ולהריסת מבנים.

איך לבחור חברה לקידוח בבטון? מה לבדוק?

קיימים מספר גורמים שיש לבדוק היטב טרם בחירת חברה לקידוח וניסור בבטון. חשוב ביותר לבחור בחברה מקצועית בעלת ניסיון עשיר, ידע רב ויכולות גבוהות, העובדת עם הסמכה ורישיון, עם ציוד מפותח ומשוכלל ועם צוות איכותי. באמצעות מערכת 2144 ניתן למצוא חברת קידוח וניסור בבטון איכותית, מקצועית ואמינה בזכות טכניקת דירוג חדשנית המאפשרת ללקוחות לדרג את נותני השירות.

כלי נגישות