אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

נגרות פירוק והרכבה


נגרות פירוק והרכבה

חייגו עכשיו

073-2416491

או מלאו פרטים וקבלו הצעה מיד

 

Form image

מחפשים שירות נגרות פירוק והרכבה? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם נגרים מומלצים לפי דירוג לקוחות קודמים באזור שלכם. השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור

 

אחד השירותים הפופולריים והמבוקשים אצל נגרים הוא – פירוק והרכבת ארונות ושל רהיטים, בין אם מדובר ברהיטים חדשים או ברהיטים שמועברים ממקום למקום בעת מעבר דירה או מכירה של רהיטי יד שנייה. נכון שלרוב מובילים בעת מעבר דירה מעניקים שירות פירוק והרכבה של רהיטים, אך אין להשוות את עבודתו של נגר מקצועי ועבודתם של מובילים. פירוק והרכבה של רהיטים מתבצעת בצורה מקצועית ביותר על ידי נגרים, לכן אנשים רבים מעדיפים שלא לקחת סיכון שהרהיטים שלהם יפורקו ויורכבו על ידי מובילים שאינם מנוסים, אלה הם מזמינים נגרים אשר מתמחים בפירוק והרכבה של רהיטים בצורה מקצועית.

כאשר חושבים על פירוק והרכבת רהיטים, נראה כי יש לא מעט רהיטים בבית, אם זה ארונות, חדרי שינה, שידות ויטרינות ועוד מיני רהיטים אחרים.

שירות פירוק והרכבת רהיטים לבתים ומשרדים

 

לחצו וחייגו לקבלת שירות נגרות פירוק והרכבה מומלצים בכל הארץ 0732416491
שאלות ותשובות בנושא נגרות פירוק והרכבה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

אני יכול לפנות לנגר כדי שירכיב לי רהיטים שקניתי באיקאה?

בהחלט כן. ישנם נגרים המתמחים בהרכבה של רהיטים בצורה מקצועית ובמיומנות. עבור אנשים שאינם מעוניינים לקחת סיכון ועל מנת למנוע תקלות עתידיות, ניתן לפנות אליהם למטרת הרכבת רהיטים.

כיצד נשמור על הרהיטים שבביתנו?

רהיטי עץ מופיעים ברחבי ביתנו ומהווים חלק משמעותי בעיצוב הבית וגם להם יש פוטנציאל להתיישן. בכדי לשמור על ריהוט העץ בבית ובגינה מומלץ לרסס את הרהיטים באמצעות חומרי הדברה ביתיים המיועדים למטרה זו וזאת מכיוון שרהיטי עץ הם סוג הרהיטים המועדים ביותר להמצאות עש ותולעים. כמו כן, העץ הינו חומר רגיש לרטיבות ולכן אין לשטוף אותו עם כמות גדולה של מים, אלא יש לנגב את הרהיט באמצעות מטלית לחה.

מדוע חשוב לבחור בעל מקצוע לצורך הרכבה ופירוק של ריהוט?

ריהוט להרכבה ביתית קיים ברחבי החנויות והרשתות השונות  וההרכבה שלו לא פחות חשובה מהקניה. התקנה לא מקצועית תגרום לכך שהריהוט לא יהיה חזק וישר, דלתות ומגירות שלא יסגרו היטב מה שעלול לגרום לריהוט לספוג פגיעות במהלך ההרכבה כך שגם אם קנינו ריהוט איכותי הוא עלול להתבלות מהר. לכן חשוב לבחור נגר אשר יבצע את עבודתו נאמנה.

נגרות פירוק והרכבה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות