אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מתקני מים ופילטרים


מתקני מים פילטרים

מתקני מים ופילטרים 

חייגו עכשיו

073-2331496

*לא כולל מתקני תמי 4

או השאירו פרטים

Form image

מחפשים מתקני מים ופילטרים? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא מתקני מים ופילטרים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

לאור נתוני המים בישראל ורמת הזיהום שלהם, אנשים רבים רוכשים מתקני מים ופילטרים לביתם או למשרד כדי להקנות לדיירי הבית או לאורחים שתיית מים צלולים ונקיים המסוננים מכלור, חול וללא טעמי לוואי. למעשה, מתקנים אלו הינם חובה בכל בית או משרד והם מאפשרים נוחות בלתי מתפשרת מכיוון שניתן לשתות מהם מים קרירים ונעימים בכל שעות היום וגם ניתן להכין מהם שתייה חמה בצורה נוחה ופשוטה.

מגוון רב של עיצובים ומתקנים קומפקטיים

מתקני המים שמציעות כיום חברות שונות מגיעות במגוון רב של עיצובים מרשימים שלא ניתן להתעלם מהם, חלקם צבעונים ובעלי לחצני טאצ' נוחים במיוחד, חלקם קומפקטיים הניתנים להקנה בכל מקום אפשרי וחלקם מגיעים במתקנים עומדים אותם ניתן להציב בכל מקום בצורה נוחה ביותר. מעבר לכך, תוכלו למצוא מתקנים המגיעים עם לחצנים בטיחותיים למים חמים אשר מספקים הגנה מפני כוויות בבתים או מקומות בהם יש ילדים קטנים.

תחזוקת מתקני מים

כאשר רוכשים מתקני מים ופילטרים, חשוב לציין כי יש צורך לתחזק את מתקנים אלו בצורה יעילה, על מנת לשמור על איכות המים ועל טעמם. לכן, כל תקופה מסוימת (בהתאם להוראות היצרן) יש צורך להחליף מסננים ופילטרים בהם, כדי לשמור על איכות המים ועל המתקן. את פילטרים אלו ואת המסננים תוכלו לרכוש דרך אותן חברות המציעות את מתקנים אלו ולהחליף באופן עצמאי בקלות רבה.

לחצו וחייגו לקבלת מתקני מים ופילטרים מומלצים לפי דירוג לקוחות 0732331496
שאלות ותשובות בנושא מתקני מים ופילטרים
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מדוע חשוב להחליף פילטר?

בשל סביבתו הרטובה, הפילטר חשוף לחיידקים, ולכן חשוב להחליפו אחת לחצי שנה.

כל כמה זמן צריך להחליף פילטר?

יש לבצע החלפת פילטר, או מסנן, אחת לחצי שנה.

מתקני מים ופילטרים ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות