אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מתקין דודי חשמל


טכנאי דודים - דודי שמש - דודי חשמל

התקנת דוד חשמל מתבצעת לרוב אצל מתקיני דודים, אשר מספקים גם שירות במידה וישנן תקלות או פגמים בתפקוד הדוד. החשיבות במציאת מתקין דודים מקצועי ומהימן המשווק ומתקין דודים איכותיים של חברות ייצור מוכרות היא רבה.

כדי להימנע מהוצאות מיותרות בעתיד בשל הניסיון לחסוך ברגע הקנייה, הנה מספר טעויות נפוצות שעליך להימנע מהן כאשר אתה ניגש לבחור מתקין דוודים.

-אתה בוחר לבצע התקנת דוד שמש על פי המחיר
כאשר אתה רוכש בזול, לרוב גם השירות ואיכות המוצר יהיה זול ויעלה לך בסופו של דבר ביוקר. בכל הקשור לדוד חשמל, מאחר וזה מוצר אשר אמור ללוות אותך לא מעט שנים, אל תתפשר על האיכות - לא של המוצר ולא של השירות.
-אתה לא מבקש מספיק הצעות מחיר לעבודה
מומלץ לבקש לפחות שלוש הצעות מחיר לרכישת והתקנת דודי שמש או חשמל ולציין בבקשה את גודל הדוד הרצוי בהתאם למספר הנפשות במשפחה (לפחות 50/60 ליטר לאדם בודד, 200 ליטר ומעלה למשפחות גדולות). השווה ובדוק אילו שירותים נוספים כל מתקין מציע.
-אתה לא בודק את הוותק של מתקין הדוודים - יש לא מעט מקרים בהם מתקיני דודים מחליפים תכופות את חברות הדודים שאותם הם מספקים, דבר המותיר את הרוכשים ללא שירות עבור הדוד הנרכש. בדוק את הוותק של המתקין בטרם הרכישה ומנע אי נעימויות בעתיד.
-אתה לא מבקש הפניות מהסביבה לגבי מתקין הדוודים- הפניות לאנשי מקצוע מחברים, משפחה ואנשים מהעבודה, הן למעשה ההמלצה הטובה ביותר שתוכל לקבל לגבי טיב העבודה ואיכות השירות של מתקין הדודים, כמו גם לגבי הוותק שלו בשוק.

שאלות ותשובות בנושא דודי שמש וחשמל – תיקון, התקנה ומכירה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

האם ציפוי אמייל הוא הכרחי?

מומלץ ביותר לקנות דוד עם ציפוי אמייל. הציפוי מונע חלודה של הדוד ובכך שומר על הדוד לאורך זמן ומבטיח מים נקיים ובריאים.

כל כמה זמן כדאי לבדוק את הדוד ומה יש לבדוק?

מומלץ לבדוק ולטפל בדוד פעם בשנתיים. על בדיקה זו לכלול ניקוי של פנים הדוד, של הקולט, של גוף החימום, בית התרמוסטט ומאיץ החום. כמו כן, כדאי לבדוק את חוטי החשמל, לבדוק שאין נזילות ולוודא כי הדוד יציב.  

אם יש ברשותי דוד חשמל, האם יש צורך בהתקנת דוד שמש?

דודי שמש מאפשרים לקבל מים חמים ללא צורך בהדלקת דוד החשמל בימים חמים. אומנם דודי שמש אינם זולים, אך התקנתם משתלמת לטווח הארוך וכן חוסכת בחשמל.

אם מותקן בביתי דוד שמש ובכל זאת לא מגיעים מים חמים, מה יכולה להיות הסיבה?

יכולות להיות מספר סיבות לתופעה זו. יתכן שהצטברה אבנית במעברי הדוד או בקולט ולכן הקולטים לא מבצעים את פעולתם היטב כתוצאה משכבת לכלוך כבדה. סיבה נוספת היא תקלה אשר נובעת מבעיה בוויסות המים החמים, מה שגורם לפיצוץ הצנרת מעודף חום ויוצר נזילה. ולכן במקרה של תקלה יש לקרוא לטכנאי דוד שמש מיומן.

מתקין דודי חשמל ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות