אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מזגנים - התקנה


מכירת מזגנים

 התקנת מזגנים

חייגו וקבלו הצעה חינם

073-2629114

או מלאו פרטים וקבלו מיד הצעה

Form image

מזגנים הם מצרך בסיסי בכל בית בישראל וזאת בשל המזג אוויר הים תיכוני השורר בארצנו ונראה כי בלעדי המזגן אנו לא יכולים לתפקד כלל. יש לא מעט סוגי מזגנים בשוק אשר מציעות חברות רבות מהארץ ומהעולם, אך מנגד יש בעלי מקצוע רבים המציעים מכירה והתקנת מזגן בצורה מקצועית.

חלק מבעלי מקצוע אלו הם אמינים ומקצועיים, אך יש גם כאלה שהם יותר חובבנים מאשר מקצועיים, לכן חשוב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים טרם הזמנת טכנאי מזגנים מכירה והתקנת מזגן המציע שירות באזור מגוריכם.

מה חשוב לשים לב כאשר פונים לטכנאי מזגנים ומתקין מזגנים?

ניסיון וותק – פרמטרים אלו הם חשובים ביותר, שהרי טכנאי בעל מוניטין רב יידע לאתר כל תקלה במהירות רבה ולספק לכם מענה מידי ומקצועי. בעת הרכבת מזגנים, ניסיון הטכנאי הוא חשוב ביותר, מכיוון שהוא יוכל למצוא לכם פתרונות יצירתיים לצורך התקנת המזגן.

אמינות ומקצועיות – את פרמטרים אלו תוכלו לדעת רק כאשר תבצעו סקר שוק באתר שלנו אשר מדורג על ידי דירוג חברתי על סמך לקוחות קודמים. 

מחירים אטרקטיביים – חשוב לסכם מראש את עלות התיקון או ההרכבה וגם לבצע סקר שוק מעמיק כדי לאמוד את מחירי השוק ולא להסתפק בהצעת מחיר אחת. לכן, טלפנו לכמה נותני שירות וודאו את המחיר מראש וגם התרשמו מבעל המקצוע בשיחת הטלפון.

מחפשים מתקין מזגנים מקצועי ואמין? הגעתם למקום הנכון 2144 אינדקס בעלי מקצוע המומלצים.

 

לחצו וחייגו למתקין מזגנים מומלץ 0732629114
שאלות ותשובות בנושא מזגנים - התקנה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה כדאי לבדוק לפני שקונים מזגן חדש?

ראשית יש לבחור מזגן את סוג המזגן, עילי, ריצפתי או מפוצל בהתאם לצורכי הקירור והחימום. במקרה שמדובר במיזוג מספר מומלץ להיעזר באיש מקצוע. נוחות השימוש והתפעול חשובה גם היא על מנת שההנאה תהיה שלמה. מזגן נוח לשימוש יגיע עם שלט רחוק דרכו תוכלו לשלוט בטמפרטורות החדר, להפעיל את הטיימר לשליטה על תזמון פעולת המזג, לשלוט בתריסי המזגן, ועוד פונקציות שונות. נוסף לכך רצוי לשאוף למזגן חסכוני ככל האפשר אשר צריכת האנרגיה שלו נמוכה. כל מזגן חייב לשאת תווית אנרגיה שמעידה על יעילות צריכת החשמל שלו. דירוג היעילות מבוטא באותיות  A עד, G כאשר  A היא הדרגה החסכונית ביותר. בבחירת המזגן החדש שלכם זכרו להביא בחשבון גם את עלות ההתקנה. מחירי המזגנים מתייחסים למוצר עצמו ואינם כוללים עלויות התקנה ותוספות מיוחדות, שיכולות להגיע לאלפי שקלים. חשוב לזכור שהאחריות על מערכת המיזוג נחלקת לשתיים: אחריות על המזגן ואחריות על ההתקנה. בחלק מהמקרים האחריות על שני המרכיבים ניתנת על ידי גורם אחד, ובמקרים אחרים האחריות נחלקת בין היצרן ובין המתקין.

כל כמה זמן מומלץ לנקות את מסנני המזגן?

כל מזגן מכל סוג דורש תחזוקה שוטפת. אחד הרכיבים החשובים ביותר שיש לתחזק ולנקות המסנן (הפילטר). את מסנני המזגן יש לנקות אחת לחצי שנה. מזגן עם מסנן סתום ומלוכלך עלול לגרום לנזילות מים, הגדלת צריכת החשמל ומאמץ יתר של המדחס עד לכדי השבתה מוחלטת של מזגן, מה שלא כדאי שיקרה בימי הקיץ החמים.

מזגנים - התקנה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות