אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מורה פרטי לצרפתית


מחפשים מורה פרטי לצרפתית? הגעתם למקום הנכון :)

 

מחפשים מורה פרטי לצרפתית? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם - נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

השפה הצרפתית היא שפתם הרשמית של צרפת ושל המושבות שהיו בשלטון צרפתי, והשפה המדוברת השנייה בבלגיה, קנדה, שווייץ, האיטי, וארצות נוספות. בסך הכול מדברים צרפתית בעשרים ושמונה מדינות בעולם, קרוב ל-200 מיליון איש דוברים את השפה, מהם כמעט 100 מיליון שזוהי שפת אמם. השפה הצרפתית התפתחה מהשפה הלטינית שהייתה מדוברת בימי הביניים והיא נחשבת כיום לאחת השפות הרומאניות החשובות והמדוברות ביותר בעולם, אחרי השפות הספרדית והפורטוגזית. הניב שהתפתח בפריז הוא זה שנחשב לצרפתית תקנית. במדינות רבות בעולם הצרפתית נלמדת כשפה שנייה, והיא משמשת כשפה רשמית לעניינים מנהליים בארגונים כמו האיחוד האירופי, הוועד האולימפי הבינלאומי, וארגון האומות המאוחדות.

השפה הצרפתית נתפסת כשפת הרומנטיקה, היופי והאהבה. אולי משום כך רוב האוכלוסייה בצרפת אינה דוברת ואפילו מסרבת לדבר שפה אחרת מלבד השפה הצרפתית. תושבי צרפת מדברים צרפתית בלבד, וזו סיבה נוספת ללמוד צרפתית אם ברצוננו ליהנות ממנעמי פריז. אין פלא אפוא שלימוד השפה הצרפתית הוא אחד מקצועות הלימוד המבוקשים ביותר, בארץ ובעולם.

כיצד ללמוד צרפתית

אחרי שהפלגנו בשבחי השפה הצרפתית נציין, כי זו איננה שפה קלה ללימוד. הדקדוק של השפה הצרפתית מורכב למדי, והמבטא, למי שאיננו רגיל, שובר את השיניים. על כן חשוב מאוד לבחור את הדרך היעילה ביותר ללימוד השפה.

בתקופת שלטון התורכים בארץ ישראל לימודי צרפתית היוו את לימודי השפה השנייה, עד שנדחקו לטובת לימוד השפה האנגלית. כיום ניתן ללמוד צרפתית בישראל במכללות ובאוניברסיטאות, ובבתי ספר מיוחדים לשפות. לימוד בבית ספר לשפות רווח מאוד בעולם, ובארץ תוכלו למצוא בתי ספר רבים ובהם שיטות לימוד צרפתית יעילות ביותר. בחלק מבתי הספר אפילו יציעו לכם החזר כספי במידה ולא הצלחתם להשתלט על השפה. מתחילים מאפס, מן היסודות של השפה ועל בסיס זה ממשיכים ובונים מערכות לימוד מתקדמות יותר. וישנם כמובן גם בתי-ספר למתקדמים. חלק מבתי הספר לשפות משלבים את לימוד השפה עם שיעורים בתרבות צרפתית, ואפילו באמנות הבישול הצרפתי!

עם זאת, הדרך הטובה והמומלצת ביותר היא באמצעות מורה פרטי. על כך נרחיב את הדיבור במאמרים הבאים.

שאלות ותשובות בנושא מורה פרטי לצרפתית
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

עדיין לא קיימים שאלות ותשובות בנושא זה, היה הראשון להוסיף שאלה

הוסף שאלה
מורה פרטי לצרפתית ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות