אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

לימודי נהיגה על רכב אוטומט


לימודי נהגיה על רכב אוטומט

לימודי נהיגה על רכב אוטומט

חייגו עכשיו

073-2331456

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

 

Form image

מחפשים לימודי נהיגה על רכב אוטומט? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם - נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

רוב המכוניות כיום עובדות על מנוע אוטומטי ולא כמו שהיה נהוג פעם לנהוג במכוניות הנוסעות באמצעות הילוכים שנקרא בשפתנו "ידני". ההבדלים בין נהיגה עם רכב אוטומט לידני הם גדולים. ברכב אוטומטי אין את הצורך לשלב להילוך אחר בכל פעם שמשנים את מהירות הנסיעה, אין בו את המצמד עליו צריך ללחוץ בכל פעם שאנו משנים הילוך. בעצם הנהיגה עצמה יותר שקטה מבחינתנו ואין צורך לבצע המון פעולות תוך כדי נהיגה, וזה משאיר אותנו מרוכזים בכביש שלפנינו.

בארץ בעיקר מומלץ לנהוג במכונית אוטומטית ובעיקר בכבישים בתוך העיר. בנסיעה איטית ובפקקים הרבים שאנו מתמודדים איתם כמעט בכל רגע נתון על הכביש, אין כמו לנהוג במכונית אוטומטית שהצורך בו הוא ללחוץ על רגלית הגז והבלם בלבד. אמנם בנסיעות ארוכות בכבישים מהירים ופתוחים טוב יותר עבור הרכב לנסוע עם מכונית בעלת הילוכים ידניים. כאשר אתם מחליטים לפנות ללימוד נהיגה, תוכלו לבחור באופציה של לימודי נהיגה על רכב אוטומט בלבד.

לימודי נהיגה על רכב אוטומט הינם קלים יותר מלימוד נהיגה ברכב הילוכים, אך ברישיון הנהיגה יהיה מצוין כי מותר לכם לנהוג רק על רכב שהוא אוטומט. מספר שיעורי החובה שעליכם ללמוד זהה בשתי האופציות, ולכן ההתלבטות בין ללמוד שיעורי נהיגה על רכב אוטומט או על רכב הילוכים היא מאד קלה. רוב הסיכויים שתנהגו בחייכם על מכונית אוטומטית בלבד.

שאלות ותשובות בנושא לימודי נהיגה על רכב אוטומט
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

עדיין לא קיימים שאלות ותשובות בנושא זה, היה הראשון להוסיף שאלה

הוסף שאלה
מאמרים ומדריכים בנושא לימודי נהיגה על רכב אוטומט

לימודי נהיגה על רכב אוטומט ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות