אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

לימודי נהיגה על משאית


מחפשים לימודי נהיגה על משאית? הגעתם למקום הנכון :)

 

מחפשים לימודי נהיגה על משאית? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם - נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

נהיגה במשאית שונה מאד מנהיגה על כלי רכב קטן כמו מכונית או אפילו מיניבוס קטן. למשאית יש משקל עצום, המנוע שלה שונה ויש צורך במשנה זהירות בעת נהיגה במשאית. במהלך הלימודים אתם אמורים לצבור מיומנות בעיקר בסיבובים, בהאצה, בעליות, וכן כאשר שדה הראייה מוגבל, ונסיעה בתנאים שונים על פני הכביש, וזאת מכיוון שאתם נוהגים על רכב כבד ומסורבל מאד, המושב הינו גבוה מאד ואתם רואים את הדרך באופן שונה מנהגים רגילים על מכונית נמוכה או רכב שטח.

אם החלטתם שאתם מעוניינים לנהוג על משאית, אתם צריכים לפנות למרכז לימודי נהיגה על משאית, מכיוון שחובה להוציא רישיון מיוחד לנהיגה על משאית. הלימודים מתחלקים לכמה סוגים על פי משקל המשאית וכן גם ברישיון הנהיגה מצוין לאיזה סוג של משאית הרישיון תקף.

הגיל המינימאלי לקבלת רישיון נהיגה על משאית הוא גיל שמונה עשרה, בניגוד לרישיון נהיגה על רכב קטן בו הגיל המינימאלי הוא שש עשרה ותשעה חודשים. ניתן להתחיל ללמוד נהיגה על משאית כבר בגיל שבע עשרה וחצי. תנאי קבלת הרישיון שונים בין תלמיד שמתחיל עם לימודי נהיגה על משאית לבין תלמיד שברשותו רישיון נהיגה למכונית והוא מוסיף לרישיון לימודי נהיגה על משאית. לצורך קבלת רישיון למשאית תצטרכו לעבור בדיקות רפואיות כולל בדיקת עיניים אותה מבצעים בכל סוג של לימוד נהיגה.

שאלות ותשובות בנושא לימודי נהיגה על משאית
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

עדיין לא קיימים שאלות ותשובות בנושא זה, היה הראשון להוסיף שאלה

הוסף שאלה
מאמרים ומדריכים בנושא לימודי נהיגה על משאית

לימודי נהיגה על משאית ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות