אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

לימודי נהיגה על אופנועים


לימודי נהיגה אופנועים בכל הארץ

חייגו עכשיו

073-2331492

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

 

Form image

מחפשים לימודי נהיגה על אופנועים? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם - נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

לימוד נהיגה על אופנוע ,אופנוע הוא כלי רכב נוח מאד לנסיעה בכבישי העיר, במיוחד בכבישים עמוסים ובנסיעות לא ארוכות. האופנוע זול וקל לתפעול ואחזקתו גם היא קלה וזולה. לכן נהגים רבים עוברים משימוש במכונית לשימוש באופנוע. ישנם נהגים אשר מעדיפים מראש לנהוג באופנוע. לימוד נהיגה על אופנוע ? לא בכל בית ספר לנהיגה תוכלו לעשות שיעורי נהיגה על אופנוע. ישנם בתי ספר מיוחדים של לימודי נהיגה על אופנועים, כמעט בכל אזור בארץ. הלימוד בדרך כלל קצר יחסית לעומת לימוד נהיגה על מכונית, תלוי בסוג האופנוע. הלימודים מתחלקים לשלושה סוגי אופנועים על פי גודלם, אופנוע עד חמישים סמ"ק, אופנוע עד חמש מאות סמ"ק ואופנוע מעל חמש מאות סמ"ק.

ישנם בתי ספר של לימוד נהיגה על אופנוע אשר יעזרו לכם גם להתכונן למבחן התיאוריה שהינה שונה מעט מלימודי תיאוריה לנהיגה במכונית. מומלץ ללמוד בבית ספר לנהיגת אופנועים אשר ברשותם אופנועים חדישים שישרתו אתכם היטב בזמן לימודי הנהיגה. מדובר ברכב דו גלגלי ונדרשת יציבות גבוהה מהנהג ולכן יש צורך להתאמן רבות בתוך מגרש על נסיעה איטית ויציבה על דו גלגלי. במגרש ישנם סימונים מסוימים כמו קו ישר ארוך וצורת המספר שמונה – סלאלום, ועליהם מתאמנים לצורך מיומנות בשיווי המשקל. גם במבחן – הטסט יש צורך לעבור בהצלחה את המסלול הקווי ורק לאחר מכן יוצאים לכביש לנהיגה עירונית. הכי חשוב שיהיה בהצלחה וסעו בזהירות.

שאלות ותשובות בנושא לימודי נהיגה על אופנועים
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

עדיין לא קיימים שאלות ותשובות בנושא זה, היה הראשון להוסיף שאלה

הוסף שאלה
מאמרים ומדריכים בנושא לימודי נהיגה על אופנועים

לימודי נהיגה על אופנועים ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות