אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

כוח אדם לסיעוד


כוח אדם לסיעוד

חייגו עכשיו

073-2416494

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

 

Form image

מחפשים כוח אדם לסיעוד? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם - נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

כאשר ישנו במשפחה אדם הזקוק לשירותי סיעוד , כמו למשל אדם קשיש במשפחה, או במקרים חלילה שאדם הופך להיות מוגדר כסיעודי עקב מחלה או תאונה, יש צורך לפנות לחברה המפעילה עובדים הנותנים שירותי סיעוד, בדרך כלל מדובר בחברות כוח אדם לסיעוד. שירות של סיעוד הינו עבודה קשה פיזית, ולא כל אדם מתאים לעבודה שכזו. כאן בארץ לא ניתן כמעט למצוא עובדים סיעודיים ישראליים. בדרך כלל בעבודה זו מועסקים עובדים זרים המגיעים לארץ עם רישיון מיוחד לעסוק בסיעוד. הממשלה מקצה מדי שנה מספר מסוים של עובדים זרים.

חברות רבות המתמחות בכוח אדם לסיעוד יוכלו לעזור לכם בכל התהליך מתחילתו ועד סופו, החל משלב קבלת האישורים לצורך העסקת עובד סיעודי. בדרך כלל הארגון המאשר העסקת עובד זר לסיעוד הוא הביטוח הלאומי. ישנם קריטריונים שאם הנכם עומדים בהם תוכלו לקבל סיוע במימון ההעסקה של העובד.

מומלץ לבדוק מהו גובה הסיוע המימוני ולמשך כמה זמן הוא תקף. לחברות כוח אדם לסיעוד הוותיקות והמתמחות בתחום, יש בדרך כלל קשר רציף עם הביטוח לאומי ועם המוסדות הרלוונטיים השונים, וכך יוכלו להקל עליכם בכל הבירורים, הריצות והסידורים עד לקבלת העובד. כמובן חשוב מאד לפנות לחברה אמינה ובעלת ניסיון רב וותק בהעסקת עובדים המותאמים במיוחד לטיפול פיזי בקשישים ובמוגבלים, ולקבל המלצות מלקוחות על העובדים עצמם על מנת להבטיח את הטיפול הטוב ביותר ליקירכם.

שאלות ותשובות בנושא כוח אדם לסיעוד
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

עדיין לא קיימים שאלות ותשובות בנושא זה, היה הראשון להוסיף שאלה

הוסף שאלה
כוח אדם לסיעוד ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות