אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טלוויזיות ומערכות קולנוע ביתיות-התקנה


טלוויזיות ומערכות קולנוע ביתיות-התקנה

מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

 

מחפשים התקנת טלוזיות? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא התקנת טלוזיות באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

אם בעבר היינו יכולים בקלות רבה להתקין מערכות קולנוע ביתיות בביתנו, או פשוט לרכוש טלוויזיה ולהציב אותה על המזנון, כיום הדבר שונה לחלוטין. טכנולוגיית הטלוויזיות ומערכות הקולנוע הביתיות, הולכות ומתפתחות בקצב מהיר, מה שמאלץ אותנו להיעזר בבעלי מקצוע מומחים המציעים שירות של התקנת טלויזיה ומערכות קולנוע ביתיות-התקנה בצורה מקצועית ביותר, הן מבחינת התקנה או הצבת זרוע מקצועית לנוחות בעת הזזת הטלוויזיה.

למה לא כדי להתקין מערכת קולנוע ביתיות לבד?

ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתקדמת, כך תחום מערכות הקולנוע נעשות מורכבות ורגישות יותר ויותר, כך שלא פעם אנשים ניסו להתקין לבד את המערכות ופשוט הלכו לאיבוד בדרך. לכן, על מנת שהתקנת מערכות קולנוע ביתיות תתבצע בצורה מקצועית, כדאי כבר מראש להזמין טכנאי המכיר היטב את המערכות אלו שיידע כיצד התקין אותן בצורה מקצועית וגם לאחר מכן יידע כיצד לחלק את השמע בצורה נכונה המתאימה בקפידה לחלל בו תותקן המערכת.

מעבר לכך, יש לא מעט פעמים בהם יש צורך לקדוח בקירות כדי להתקין בצורה נכונה את הרמקולים, או להעביר חוטים בצורה אסתטית בחלל, כך שטכנאי יידע כיצד לבצע זאת בצורה מקצועית ויותר לכם חלל נקי מבלי לפגוע כלל וכלל בעיצוב הכולל של החלל. מסיבות אלו, חשוב שלא לנסות להיכנס להרפתקאות מיותרות ולהתקין מערכות מורכבות לבד, אלה תמיד כדאי לתת למקצוענים לעשות את העבודה.

שאלות ותשובות בנושא טלוויזיות ומערכות קולנוע ביתיות-התקנה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה ההבדל בין טלוויזיית פלזמה ל LCD?

כיום ההבדלים העיקרים בין טלוויזיות פלזמה ל LCD הם גודל המסך, המחיר, איכות התמונה, אורך החיים וצריכת החשמל.

הגדלים הרווחים של מסכי הפלזמה הם 60-42 אינטש, וטווח הגדלים העיקרי של מסכי LCD נע בין 32 ל-52 אינטש.

טווח המחירים העיקרי של מסך פלזמה בגדלים שבין 37 ל-46 אינטש נע בין 2,500 ל-8,000 שקל, ובגדלים של 50 אינטש עד 65 אינטש המחיר נע בין 4,000 ל-60,000 שקל.

טווח המחירים העיקרי של מסך LCD בגודל של 20-26 אינטש נע בין 8,000 ל-4,000 שקל,  32-42 אינטש – 11,000-1,800 שקל, 46-55 אינטש – 22,000-3,500 שקל.

בהבדלי התצוגה נהוג להתייחס לנתונים כמו בהירות, כאשר מסכי ה  LCD  ידועים בבהירות התמונה ואור טבעי אשר לא משתקף על המסך.

בשני סוגי המסכים מדובר בתקופות ממושכות של עשרות שנות צפייה, כך שהשיקול אינו מהותי.

מסך LCD צורך כ-30 אחוז פחות חשמל מפלזמה, מה שיכול להוות שיקול למי ששם בראש מעייניו את החיסכון בחשמל והשמירה על איכות הסביבה.

נוסף לכך ולא פחות חשוב, עלות התיקון של פלזמה תהייה כפולה ואף משולשת, בהשוואה למחיר תיקון של LCD . הפלזמה מחולקת לרכיבים גדולים, שכל אחד מהם מהווה יחידה בפני עצמה ולכן, כאשר חלק מתקלקל, חובה להחליף את כולו ולא ניתן לתקן רק חלק ממנו.

מאמרים ומדריכים בנושא טלוויזיות ומערכות קולנוע ביתיות-התקנה

טלוויזיות ומערכות קולנוע ביתיות-התקנה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות