אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טכנאי טלפונים סלולריים


בדרך כלל שהטלפון מתקלקל מומלץ מאוד ללכת למעבדת טלפונים מקצועית על מנת שיוכלו לתקן את הטלפון שלכם במהרה, ושיהיו להם את כל הכלים הנחוצים להם. או שניתן להזמין טכנאי ישירות לביתכם.

מתי ניגש לטכנאי טלפון סלולרי?

  • כאשר המסך נשבר
  • כאשר חדר מים לטלפון ויש קורוזיה
  • כאשר הטלפון לא נדלק
  • כאשר אין מגע במסך
  • כאשר המסך כבוי אך הטלפון מתפקד
  • כאשר אין שמע מהרמקול

כאן ב2144 תוכלו לקבל מענה מהיר לאחר הזנת הפרטים וטכנאי סמארטפונים המדורג הכי טוב באזור שלכם יצור אתכם קשר טלפוני. 

שאלות ותשובות בנושא תיקון טלפונים סלולריים
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

הטלפון הסלולרי נרטב, מה לעשות?

ראשית חשוב לדעת מה לא לעשות. אל תנסו לחמם את המכשיר בעזרת מיקרוגל, תנור, מפזר חום או אור שמש. פעולות אלה רק יגרמו נזק נוסף למכשיר. כדאי למנוע קורוזיה יש לשלוף את במהירות האפשרית את סוללת המכשיר ולייבש אותה באמצעות מטלית נקיה ויבשה על מנת למנוע קצר חשמלי. אם ברשותכם אייפון, כבו את המכשיר שברשותכם על ידי לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי. לאחר מכן הוציאו את כרטיס ה SIM, ושלפן במהירות כל חלק אחר שניתן לפירוק. הניחו את החלקים שפירקתם על מגבת יבשה לצורך ייבוש. בעזרת מקלון אוזניים ייבשו בזהירות את החריצים. חשוב שלא לנסות להפעיל את המכשיר לאחר הייבוש הראשוני. מלאו קופסה עד מחציתה באורז לבן יבש והניחו עליו בזהירות את המכשיר הנייד. סיגרו באופן הרמטי ומדי כמה שעות הפכו את הקופסה בשביל שכל הצדדים ייחשפו לאורז, הסופח את הנוזלים הכלואים במכשיר. יש להשאיר את המכשיר בתוך הקופסה 12 שעות לכל הפחות. לאחר הייבוש יש להכניס את הסוללה חזרה למכשיר המיובש והדליק. אם המכשיר לא נדלק, הוציאו את הסוללה ונסו לחברו ישירות למטען. אם הוא פועל ללא הסוללה אך עם מטען, ככל הנראה נוצר קצר בסוללה ויש להחליפה. יש לקחת בחשבון שלא כל מכשירי הסלולר פועלים ללא סוללה ועל מטען בלבד. במידה והמכשיר לא נדלק גם לאחר שחיברתם אותו לטעינה כדי להיעזר במעבדת תיקונים למכשירים סלולריים אשר יבדקו ויטפלו בצורה מקצועית במכשיר.

איך נזהה בעיית קורוזיה באייפון?

בכל מכשיר אייפון יש מספר מדבקות לבנות, ברגע שהן באות במגע עם מים, הן הופכות לאדומות. המדבקות נמצאות בשקע הטעינה, לוח האם של האייפון, והאוזנייה. אם האייפון נפל למים בדקו האם המדבקה הפכה לאדומה באמצעות פנס את שקע הטעינה והאוזנייה של האייפון. אם כן יש לפנות למעבדת תיקונים מהר ככל האפשר.

טכנאי טלפונים סלולריים ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות