אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טיפול ואבחון מחלות מין


רוצים לקבל טיפול ואבחון במחלות מין? הגעתם למקום הנכון :)

 

רוצים לקבל אבחון וטיפול במחלות מין? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם - נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

מחלות מין הן נפוצות בקרב גילאים שונים בארץ ובעולם והן למעשה תסמונות וזיהומים שונים המועברים בעת קיום יחסי מין. תסמונות אלו הם מוכרות בקרב אוכלוסיות שונות, לכן גופים רבים יוצאים במסע הסברה והחדרת המודעות לקיום יחסי מין מוגנים. לצערנו, לא תמיד אבחון מחלות מין לא בעלות תסמינים המראים על קיום המחלה, לכן אנשים רבים במהלך חייהם פונים למכונים שונים ולמרפאות המציעות אבחון מחלות מין וטיפול. ברוב המקרים גילוי מוקדם של המחלות, טרם הן מתפתחות בגוף יכול להציל חיים, לכן חובה לבצע את בדיקות אלו אחת לשנה, אך בד בבד לקיים יחסי מין מוגנים בלבד.

החשיבות של בדיקות אלו

אנשים רבים נוטים לחשוב כי מחלות מין קיימות רק במגזרים מסוימים ובמדינות עולם שלישי, אך לא כך הדבר כלל. מחלות אלו נפוצות גם בקרב אנשים נורמטיביים לחלוטין אשר מקיימים יחסי מין ללא הגנה. לכן, חשוב לזכור שכל אחד מאיתנו יכול להידבק במחלות מין שונות כמו – מחלת איידס שהיא החמורה ביותר ולא מעט אנשים נדבקים בה מידי שנה. חשוב לציין כי אנשים אשר נגועים בנגיף האיידס יכולים להוות סכנה לסובבים אותם. מעבר לכך, במידה ומדובר בנשים הריוניות אשר נושאות את נגיף זה, הן חייבות לעבור טיפול מתאים מכיוון שהן יכולות להעביר את המחלה לילדיהן, לכן בכל מקרה חשוב לבצע בדיקות מקיפות כל תקופה מסוימת.

שאלות ותשובות בנושא טיפול ואבחון מחלות מין
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה זה PEP?

PEP הוא טיפול אשר תפקידו למנוע הדבקה אפשרית בHIV/

ישנה חשיבות גדולה לנטילת טיפול PEP עד 72 שעות מרגע החשיפה המשוערת לאיידס, הטיפול דורש נטילת תרופות במשך 28 ימים והוא מלווה בתופעות לוואי.

הכין ניתן לבצע בדיקת HIV/איידס?

את הבדיקה ניתן לבצע בכל קופות החולים והמרכזים הרפואיים  המאושרים לכך.

כמו כן אם הנכם מתחת לגיל 18 יש באפשרותכם להיבדק ללא אישור/ ידיעת הוריכם בכל אחד מהמרכזים המאושרים ע"י משרד הבריאות.

מאמרים ומדריכים בנושא טיפול ואבחון מחלות מין

טיפול ואבחון מחלות מין ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות