אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

פוליש והברקה


פוליש

פוליש והברקת רצפות

חייגו עכשיו

073-2331469

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

 

מחפשים חברת פוליש? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזורכם! השימוש בשירות הוא בחינם. זהו הפתרון המושלם כאשר רוצים לחדש את הברק לרצפה או כאשר צריכים לבצע ניקיון דירה לפני כניסה (ניקיון דירה חדשה) או ניקיון דירה לאחר שיפוץ.

 

חברת ניקיון – אחד הדברים החשובים ביותר בשגרת היום יום הוא- לשמור על סביבת עבודה נקייה, הן בבית והן במשרד כדי לזכות באווירה נעימה לצד סביבה שכיף להיות בה. אך הלוז הצפוף לא תמיד מאפשר לנו לבצע ניקיון יסודי וודאי שלא ניקיון רציני כמו פוליש המצריך ציוד מקצועי וחומרים מסוימים להבריק את הרצפה. לכן, יש לא מעט חברות פוליש, ניקיון והברקה המציעות את שירות זה עבור בעלי משרדים, בעלי בתם פרטיים, למוסדות פרטיים וציבוריים ובכלל לכל מקום בו דרוש ניקיון רציני.

מהו פוליש?

יש כמה סוגי פולישים נפוצים בשוק אותם מציעות חברות הניקיון, ניקיון והברקה אשר נועדו להקנות לכם רצפה מבריקה ממש כמו חדשה. בחלוף השנים הרצפה נשחקת ונשרטת עקב גרירת רהיטים או חפצים שונים וגם מבלאי טבעי, כך שמומלץ כך תקופה מסוימת לבצע פוליש וקס ולרצפה ולקבל רצפה חדשה ונקיה. את הפוליש מבצעים בעלי מקצוע בעזרת ציוד מיוחד המיועד לסוגי רצפות ואריחים שונים על ידי חומרים מיוחדים המבריקים את הרצפה.

ישנם שני סוגי פוליש לדירה פופולריים, האחד הוא – פוליש וקס והשני הוא – פוליש קריסטל. פוליש ווקס הוא הפופולרי והמוכר ביותר בשוק בשל העלות הזולה שלו יחסית. לעומת זאת, פוליש קריסטל מעניק לרצפה ברק המדמה מראה של קריסטל ולכן הוא נקרא כך. בשני הסוגים הללו מורחים חומרים מיוחדים על הרצפה ומבריקים אותה על ידי מכשור מיוחד.

לחצו וחייגו לשירותי פוליש והברקת רצפות 0732331469
שאלות ותשובות בנושא פוליש והברקה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

כמה עולה ניקיון פוליש לדירה?

מחיר פוליש לדירה הוא פונקציה של סוג הפוליש עם שטח הדירה. המחירון בדרך כלל הוא לפי ממוצע למטר של 12 ש"ח. מומלץ לבדוק ישירות מול חברת ניקיון כדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר בהתאם לגודל העבודה. לכן תוכלו בעמוד זה למלא פרטים או לחייג 073-2331469 ומיד יצרו אתכם קשר. כמו כן, טרם ביצוע השיחה מומלץ לוודא את שטח הדירה, כדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר עבורכם. ברוב המקרים ככל ששטח הדירה גדול יותר המחיר למטר נמוך יותר.

מאמרים ומדריכים בנושא פוליש והברקה

פוליש והברקה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות