אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

התקנת כיריים גז


טכנאי גז
שאלות ותשובות בנושא גז – טכנאי גז
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה המחיר של התקנת כיריים?

עלות התקנת כיריים נעה בין 150 שקלים לבין 300 לשקלים.
על מנת לקבל הצעות מחיר מטכנאי גז הוגנים ומומלצים, ניתן להשתמש במערכת 2144 דירוג הציבור המרכזת בין שירותיה אנשי מקצוע אמינים ואיכותיים בלבד אשר מקבלים את דירוגם מלקוחות קודמים שהשתמשו בשירותיהם.

 

כמה עולה תיקון כיריים?

המחיר עבור תיקון כיריים בסיסי במקרה של דליפת גז נע בין 200 ל-400 שקלים.

מתי מזמינים חברת גז ומתי מזמינים טכנאי גז?

כאשר יש דליפת גז, בעיות בבלון הגז עצמו או תקלה אחרת במערכת הגז בבית, יש להזמין חברת גז. לעומת זאת, טכנאי גז יכול לחבר ולהתקין תשתיות גז חדשות ולטפל בבעיות הקשורות לחיבורים של צנרת הגז או לאביזרים המחוברים למערכת הגז.

כיצד נזהה בלון גז יד שניה?

רק חברות גז בעלות רישיון ממשרד התמ"ת יכולות לספק לנו גז, לכן על כל בלון גז חייב להיות מוטבע שם חברת הגז, שמספקת את הבלון. בלון ללא סימנים, צריך לעורר חשד. מחיר זול או חלודה על בלון הגז הם עוד סימנים אשר מעידים שמודבר בבלון גז שניה, ישן ולא שמיש. בדיקה נוספת אפשר לעשות באתר משרד התמ"ת שם ניתן למצוא רשימה של ספקי הגז המורשים בישראל.

האם טכנאי גז צריך להיות בעל הסמכה?

ישנן ארבע רמות של טכנאי גז, כאשר טכנאי גז מהרמה השלישית והרביעית, הם טכנאים בכירים, שעוסקים בתכנון והנדסה של מערכות גז מורכבות. טכנאים ברמה אחת ושתיים הם אלה שמוסמכים לבצע עבודות ביתיות. על מנת להיות טכנאי גז יש לעבור קורס של משרד העבודה ולאחר מכן להתלוות לטכנאי מרמה שתיים ולבסוף לעבור בחינות מעשיות, שרק לאחריהן מוענק הרישיון. לכן כשאתם פונים לטכנאי גז, בקשו ממנו, להראות לכם את רישיון ההסמכה שלו

התקנת כיריים גז ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות