אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

התקנת חלונות אלומיניום


עבודות אלומיניום

הודות לחסינות ועמידות של החומר, אינסוף אפשרויות עיצוב ומגוון נרחב של צבעים והעובדה כי הם כמעט לא דורשים עבודות תחזוקה, התקנת חלונות אלומיניום ותריסים ואלומיניום הנם מרכיבים עיקריים בייצור חלונות עבור מבנים במגזר הפרטי והמסחרי. בוני בתים, משפצים ואנשי מקצוע מתחום הבניין והאדריכלות בוחרים בחלונות אלומיניום כאפשרות הבחירה המודרנית והחזקה ביותר.

ניתן להבין מדוע אנשי מקצוע רבים מתחום הבניין והאדריכלות בוחרים בהתקנת חלונות אלומיניום באופן כמעט מובהק ומוחלט. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של חלונות אלומיניום הוא יכולת ההתנגדות שלהם למגוון בעיות נפוצות של חלונות, כולל עיוותים, ספיגת לחות, ריקבון וחלודה. בנוסף לכך, הודות לפיתוחים הטכנולוגים בתחום, יכולת החיסכון באנרגיה של חלונות אלומיניום השתפרה משמעותית הודות לתוספת הבידוד התרמית ובמדינה חמה כמו ישראל, זהו יתרון חשוב ביותר.

כמו כן, בעלי הבתים עצמם נהנים מהיתרונות הרבים של חלונות אלומיניום. הגמישות של החומר מבחינה עיצובית הופכת את חלונות האלומיניום לבחירה מועדפת. התחזוקה המינימלית עד אפסית מאפשרת תוספת נוחות וסגנון לאיכות החיים של דיירי הבית. בנוסף, יכולת הבידוד האקוסטית והתרמית של החלונות הללו, אשר מותירה את הרעש וההמולה בחוץ ושומרת על טמפרטורת חדר קבועה, ממקסמת את הנוחות אף יותר.

החוזק והעמידות של החלונות הללו מאפשרים להתקין אותם ישירות לתוך הבטון וגם להתאים אותם לתתי מסגרות מעץ. יתרון נוסף טמון ביכולת התחלופה הגבוהה של החלונות. במידה ומותקנים בבית חלונות אלומיניום אשר מעוניינים לתקן או להחליף, בין אם במסגרת שיפוץ מסיבי בבית או שדרוג נקודתי בפתחים הרבים שלו, ניתן למצוא מגוון עצום של חלונות אלומיניום הניתנים להתאמה לרוב המסגרות הקיימות. כמו כן, גמישות החומר ופלטת הצבעים הרחבה מאפשרות ליצור חלונות אלומיניום מחיר בהתאמה אישית לפי דרישה.

שאלות ותשובות בנושא אלומיניום
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

האם כדאי להתקין תריסים מאלומיניום?

תריסי אלומיניום הם התריסים הנפוצים ביותר, וזאת בשל מספר יתרונות: הם אסתטיים, מספקים אפשרויות הצללה שונות והם בעלי יכולות בידוד ואיטום גבוהות המאפשרות חיסכון בחשמל ואנרגיה, שכן אין צורך בהדלקת מזגן או תנור. כמו כן, האלומיניום לא מחליד, ולכן התריסים מסוגלים לשמור על המראה שלהם לאורך שנים.

מה היתרונות של אלומיניום?

לאלומיניום יתרונות רבים: עלות נמוכה, חוזק, עמידות גבוהה, יכולות בידוד גבוהות, הן מבחינת טמפרטורה והן מבחינה אקוסטית, תחזוקה פשוטה ביותר. בנוסף, האלומיניום הוא חומר ידידותי לסביבה, שכן קל וזול למחזרו.

איזה עבודות ניתן לבצע עם אלומיניום?

לאלומיניום יתרון חשוב מאוד והוא יכולת העיצוב הגבוהה של החומר. האלומיניום מאפשר סגנונות רבים ושונים של עיצוב המעניקים קו עיצובי חדשני ואסתטי. מגוון עבודות נעשות על ידי אלומיניום: חלונות, פרגולות, מעקות, תריסים, דלתות, שערים, ויטרינות, פרגולות, מקלחונים ועוד

התקנת חלונות אלומיניום ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות