אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

הסרת שיער לצמיתות


הסרת שיער לצמיתות היא הסיכוי הטוב ביותר שיש לכל מי שמעוניין להיפטר מבעית שיעור היתר שלו. עם זאת, האפשרות להסיר שיער לצמיתות באופן גורף יכולה להיות חמקמקה ואף בלתי ניתנת להשגה. כך שמהן הדרכים הטובות ביותר להסרת שיער לא רצוי בכל הגוף?

הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר הפכה בשנים האחרונות לשיטה מאוד נפוצה להיפטרות מבעיות שיעור יתר, אולם אין מדובר בכדור קסם ונדרשים מספר טיפולים להסרת השיער. מספר ומשך הטיפולים תלוי במגוון גורמים כגון גוון השיער, צפיפות ועובי. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא תופעות הלוואי המאפיינות את טיפולי הלייזר החל מחוסר נוחות מינורית ועד תופעות חריפות יותר לכן, מומלץ לבחור את הקליניקה בקפידה וללכת על מקום מוכר וידוע בתחום.

טיפולי IPL

טיפולי IPL, בניגוד ללייזר, נחשבים זולים יותר ומצריכים מספר קטן יותר של טיפולים. לכן, טיפולי IPL הפכו להיות פופולאריים ביותר בשנים האחרונות. ה-IPL מזיק פחות לעור הסובב לשיער ותופעות הלוואי הן חמורות ונפוצות פחות מאילו של טיפולי הלייזר. לעומת זאת, תוחלת החיים שלו קצרה הרבה יותר – עד שנה בלבד. במרבית המקרים, טיפולי הסרת שיער בלייזר יהיו חלופה טובה הרבה יותר.

משחות להסרת שיער

בבית המרקחת ניתן למצוא מגוון מוצרים להסרת שיער לצמיתות עם או בלי מרשם, אשר חלקם יניב תוצאות מיידיות ואחרים כלל לא ורבים מהם לא מתאימים לכל אחד. ברוב המקרים, אדם המשתמש במוצרים הללו לרוב ימצא את עצמו משתמש במוצרים וטיפולים נוספים.

כך, לסיכומו של עניין, הדרך הטובה ביותר להסרת שיער לצמיתות תלויה בראש ובראשונה במטופל עצמו ולאיזה טיפול הוא מגיב בצורה הטובה ביותר לשם השגת התוצאות הרצויות.

שאלות ותשובות בנושא הסרת שיער לצמיתות
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

עדיין לא קיימים שאלות ותשובות בנושא זה, היה הראשון להוסיף שאלה

הוסף שאלה
הסרת שיער לצמיתות ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות