אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

הסעות במיניבוס קטן


הסעות במיניבוס קטן

מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

מחפשים הסעות במיניבוס קטן? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

הסעות מיניבוס קטן הוא שירות מצוין עבור אנשים הזקוקים להסעה של כמות מצומצמת של נוסעים, כך שעל ידי בחירה של מיניבוס קטן ניתן להוזיל עלויות. הסעות אלו מתאימות לאנשים המעוניינים בהסעה לאירועים משפחתיים או לטיולים בהם יש כמות קטנה של אורחים או כתוספת להסעה גדולה במידה והיא איננה מספקה לכמות הנוסעים.

הסעות מיניבוס קטן הן אינטימיות יותר ומאפשרות לנוסעים חוויה מגובשת יחד, כך שתמיד כדאי להשאיר את הרכב הפרטי בבית ולהזמין הסעה וליהנות מטיול מגובש.

הסעות מיניבוס להשכרה לאירועים

בשל האכיפה המוגברת של משטרת ישראל על נהיגה בשכרות, אורחים רבים המוזמנים לאירועים מעדיפים שלא לקחת סיכון , שהרי נהיגה בשכרות היא מסוכנת ויכולה לשלול לכם את הרישיון, מה שגורם לאנשים רבים להזמין שירותי הסעות לאירועים, כך שאין צורך כלל למנות נהג תורן.  

אלכוהול הוא חלק חשוב באירוע והוא זה שמקפיץ את האורחים לרחבה וגורם להם לעשות שמח, לכן אם גם אתם רוצים לשתות ללא הגבלה ולהישאר עד השעות הקטנות של הלילה באירוע- הזמינו שירותי הסעות.

הסעות לעובדי חברה

בשל המחסור הרב במקומות חנייה לעובדי החברה, כיום חברות רבות נעזרות בשירותי הסעות מיניבוס להשכרה אשר אוסף את עובדי החברה מביתם או ממגרשי חנייה ציבוריים הממוקמים בסמוך למשרדי החברה כדי לאפשר לעובדי החברה נוחות רבה בעת הגעתם למשרד. שירות זה נעשה פופולרי בשנים האחרונות ותורם רבות גם לפופולריות של החברה.

שאלות ותשובות בנושא הסעות במיניבוס קטן
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים חברת הסעות?

יש לוודא מספר דברים לפני שאנו בוחרים חברת הסעות:

ראשית, יש לוודא כי החברה חוקית ובעלת רישיון לשרותי הסעות מטעם משרד התחבורה. לאחר מכן, יש לוודא כי המיניבוס אשר אתם משכירים עומד בכל תקני הבטיחות הנדרשים על ידי משרד התחבורה. כנ"ל לגבי הנהגים המועסקים בחברה – יש לוודא כי החברה מעסיקה נהגים מנוסים ומקצועיים בלבד. יש לוודא את טיב המיניבוס והאם הוא מאובזר בטכנולוגיה האחרונה – למען נוחות הנוסע. עוד מעט שכדאי לברר – זה על המוניטין של חברת ההסעות. בדוק עם מכרים/חברים/לקוחות קודמים אשר השתמשו בשרותי חברת ההסעה המבוקשת ובקשו פידבק.

מהם יתרונות המיניבוס על פני אוטובוס?

ישנם כמה יתרונות בולטים בבחירת מיניבוס על פני אוטובוס. אם הינכם קבוצה של עד 25 אנשים, הרי שהשכרת אוטובוס שלם לשם כך תהיה החלטה לא נבונה אשר תבזבז לכם לא מעט כסף. בנוסף, מיניבוסים כיום מאובזרים בטכנולוגיות החדישות ביותר בדיוק כמו אוטובוס. עוד יתרון המוקנה למיניבוס הוא קלות התמרון והנהיגה – המיניבוס יוכל להיכנס למקומות צרים אליהם אוטובוס לא יוכל. גודל המיניבוס מאפשר לו להתנייד קלות בין רחובות עירוניים ללא שום בעיה, שלא כמו אוטובוס.

מאמרים ומדריכים בנושא הסעות במיניבוס קטן

הסעות במיניבוס קטן ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות