אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

הסמכה והדרכה לעבודות גובה


הדרכת עבודה בגובה - עבודה בגובה משמשת עובדים מתעשיות שונות אשר זקוקים לעבוד על גבי מתקנים ואמצעים שונים בגובה. על פי החוק כל אדם העובד בגובה של מעל 2 מטרים חייב לעבור קורס הדרכת עבודה בגובה על מנת שיקבל הנחיות כיצד לעבוד בצורה בטיחותית. עבודות אלו יכולות להיות על גבי מתקנים שונים כמו- עבודה על סלי הרמה, במות הרמה, מנופי זרוע, פיגומים, סולמות רגילים או חשמליים, על גבי חבלי סנפלינג או אמצעים אחרים לעבודה בגובה. בשל הסכנה הרבה הטמונה בעבודות אלו, כיום עובדים מחויבים לעבור הסמכה והדרכה לעבודות גובה  ע"י מדריך עבודה בגובה  ועל ידי בתי ספר שונים אשר מחזיקים במדריכים אשר הוסמכו להעביר את הדרכות אלו. בתחום תקופת ההכשרה, תלמידי הקורס מקבלים רישיון לעבודה בגובה אשר תקף לשנתיים.

מעבר לקורסים אלו, מדריך עבודה בגובה ויזמים וקבלנים מעבירים גם רענונים שונים לעובדים לעבודה בגובה כאשר מדובר בפתרון הרמה חדש כמו – מנופי זרוע אשר מרימים את עובדים לגובה של עשרות מטרים, או לעובדים חדשים המגיעים לעבוד על גבי חבלי סנפלינג לצורך ביצוע עבודות שונות.

לימודי הסמכה והדרכה לעבודות גובה כוללים בין היתר ביצוע תרגילים שונים בשטח והכרת אמצעי מיגון קיימים וחדשים לצורך עבודה בטוחה כמו – חבישת קסדות, שימוש ברתמות בטיחות וקשירתם לגוף בצורה נכונה, שימוש בחבלי בטיחות רזרביים, שימוש בכפפות בעת עבודה עם חומרים מסוכנים ועוד אמצעים שונים שיבטיחו עובדים לשוב לביתם בריאים ושלמים בתום יום עבודתם.

שאלות ותשובות בנושא הסמכה והדרכה לעבודות גובה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

עדיין לא קיימים שאלות ותשובות בנושא זה, היה הראשון להוסיף שאלה

הוסף שאלה
מאמרים ומדריכים בנושא הסמכה והדרכה לעבודות גובה

הסמכה והדרכה לעבודות גובה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות