אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

המרת מטבע זר


מחפשים המרת מטבע זר? הגעתם למקום הנכון :)

 

מחפשים המרת מטבע זר? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

השימוש בשירותי המרת מטבע זר יכול להיות לכמה צרכים. בדרך כלל הצורך הוא כאשר אתם מתכננים נסיעה לחו"ל וצריכים שיהיה ברשותכם כסף של אותה מדינה אליה אתם מגיעים. נכון שאפשר להשתמש בכרטיס אשראי בינלאומי, וזה אכן לפעמים נוח יותר מאשר להסתובב עם סכומי כסף מזומנים בכיס, אך ישנם מקומות בהם לא מקבלים כרטיסי אשראי כמו למשל בדוכנים או בשירותי אטרקציות למיניהם, ולכן תמיד חשוב להסתובב בחו"ל גם עם כסף מזומן של המטבע המקומי. יש כמובן את הצורך בהמרת מטבע זר למי שמעוניין לרכוש כסף זר לצורך הפקת רווחים משינויי השערים. למשל מטבע הדולר, ערכו גבוה יותר מערכו של השקל, ואם יש ברשותכם דולרים והשער היציג השתנה ועלה, אז הרווחתם. כך גם במטבעות זרים אחרים. ברגע שתרצו לממש את הרווח, תוכלו לבצע המרה של הדולרים בחזרה לשקלים וליהנות מהרווח.

לברור שערי מטבע חוץ תוכלו להיכנס לאתרי אינטרנט עם מחשבונים המציגים לכם את המטבע הזר אל מול השקל, ויש מחשבונים משוכללים יותר המציגים את ההמרה של שני מטבעות זרים זה מול זה. גם באתר של בנק ישראל תוכלו לראות את רשימת שערי המט"ח המקובלים ובזמן אמת. ישנם מקומות שיגבו מכם עמלה בגין ההמרה, וישנם פערים גדולים בין אחד לשני. מומלץ לברר מראש מהו גובה העמלה, כך שלא תצטרכו להוציא כסף מיותר בגין הפעולה.

שאלות ותשובות בנושא המרת מטבע זר
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

בנק או Change ?

איפה כדאי להמיר את כספכם, בבנק או בChange ?

לרוב בבנקים העמלה תהיה יותר גבוהה אך אתם תדעו בוודאות שהכסף אכן חוקי ותקין.

רוב הChange בארץ מפוקחים ותקינים ואף העמלות יהיו יותר אטרקטיביות אך אין הבטחה שהכסף תקין וחוקי.

 

בכל מקרה לכאן או לכאן, ככל שתמירו יותר כסף כך תקבלו שער המרה יותר אטרקטיבי.

 

היכן ניתן לרכוש מטבע זר

כיום ניתן לרכוש מט"ח (מטבע זר) בבנק או בChange שקיימים בכל עיר.

לפעמים קורה ולא תמיד מספקים לפרוט בארץ, לכן ישנה אפשרות גם בנתב"ג ואפילו ביעד עצמו אליו אתם טסים.

המצלמה: עשו מחקר שוק לגבי העמלות.

מאמרים ומדריכים בנושא המרת מטבע זר

המרת מטבע זר ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות