אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

דלתות פנים - מכירה והתקנה


דלתות פנים מכירה והתקנה

 דלתות פנים – מכירה והתקנה

מלאו פרטים וקבלו הצעה חינם

Form image

מחפשים דלתות פנים? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא דלתות פנים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

התקנת דלתות פנים

בעוד שדלת הכניסה אמורה לשמש מחיצה בין החוץ לפנים, להגן מפני פגעי מזג האוויר, מרעש, מאבק ומגניבות, דלתות הפנים מטרתן לסגור פתח שנועד למעבר בקיר הפנימי של המבנה. בעבר השתמשו לצורך זה בדלתות פשוטות עשויות דיקט, ואילו כיום מיצרים דלתות פנים מסוגים שונים של עץ, מזכוכית ומהשילוב של שניהם.

הקריטריון העיקרי לבחירת דלתות פנים הוא התאמה לעיצוב של הבית ולפרטי הריהוט, זאת לצד הבידוד האקוסטי של החדר משאר חלקי הבית. דלת הפנים נתפסת כפריט מסוגנן ואיכותי.

כאשר קיימת בעיית מקום לדלת שאמורה להיפתח פנימה או החוצה, ניתן להשתמש בדלתות הזזה או לעצב את דלת הפנים כחלק מארון קיר, כלומר אחת מדלתות הארון תשמש כדלת פנים נסתרת המקשרת בין שני חללים.

התקנת דלתות פנים עשויות להוות חלק מן הקיר שעליו הן נמצאות ולהשתלב אתו, או להפך, לבלוט באופן המנוגד לקיר הפנימי. ניתנת חשיבות רבה לצד הדקורטיבי והאסתטי. קיים אפילו ביקוש לדלתות פנים היסטוריות ועתיקות או לדלתות אמנותיות שעשויות בעבודת יד.

כיצד להתקין דלתות פנים?

בין שאתם בונים בית חדש ובין שאתם משפצים מבנה קיים, הצבת דלתות פנים היא אחד השלבים החשובים. חשוב לבחור את הדלתות כבר בתחילת התהליך, על מנת להתחשב בצרכים שעליהן למלא ובהשתלבותן בעיצוב הכללי של הבית. כשאנו באים לבחור דלתות, נפתח בפנינו עולם חדש של חומרים, צבעים, גוונים, גדלים, מחירים ואיכויות. עלינו להביא בחשבון מה הם חומרי הגלם הרצויים לבית החדש או המשופץ, באילו גוונים לבחור ומה הם החוזק והעמידות שלהם אנו זקוקים בדלתות הבית שלנו.

למעשה, קל מאוד להחליף דלתות ישנות במסגרת שיפוץ. כל שעליכם לעשות הוא לתת למרכיבים מורשים להחליף את הדלתות. בכך תוכלו להיעזר בשירות 2144 שלנו, שיעזור לכם למצוא את המתקינים והמרכיבים הטובים ביותר.

שאלות ותשובות בנושא דלתות פנים - מכירה והתקנה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מהם היתרונות והחסרונות של דלתות למינציה?

היתרון העיקרי של דלתות מצופות למינציה הוא מחירן הנמוך. החסרונות של דלתות בעלות ציפוי למינציה הם עמידותן הנמוכה לשריטות, בלאי וחבלות וכן רגישותן למים.

מה הפרמטרים החשובים בבחירת דלת לחדר ילדים?

ישנם מספר שיקולים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת דלת לחדר הילדים והם משתנים על פי גילו של הילד וצרכיו. השיקולים העיקריים הם עיצוב דלת שיתאים לילד לאורך השנים, עמידות בפני נזקים, חבלות ושריטות, אופציה לניקוי בקלות ואטימות בפני רעשים.

איזה סוג דלת מתאים לאיטום רעש?

כדאי שדלת הפנים שלכם תאטום רעש עד כמה שניתן היא צריכה להיות עשויה מחומר צפוף כמה שיותר, שלרעשים קשה לחדור. במקרה כזה, מומלץ לבחור בדלת מסוג פלקסבורג, חומר עשוי סיבי עץ צפופים.

האם כדאי להתקין בכל הבית דלתות זהות?

בחירת דלתות הבית צריכות להשתלב עם יתר עיצוב הבית אף עם זאת לא חייב לבחור את אותה הדלת לכל הבית. לכל חדר בבית שימוש שונה ויש לשקול את עיצוב הדלת לאופי החדר. יש לחשוב על התנועה והשימוש בחדר. בחדר קטן מומלץ להתקין דלת הזהה כך שלא תתפוס מקום בחדר ואילו  בחדר השירותים כדאי להתקין דלת עם חלון קטן מזכוכית  אטומה על מנת שנוכל לראות אם החדר תפוס

דלתות פנים - מכירה והתקנה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות