אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

גנן-אחזקת גינות


אחזקת גינות - גנן - גננים - הקמת גינות

גנן מומלץ לאחזקת גינות

חייגו עכשיו

073-2331477

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

 

מחפשים גנן? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר בנושא אחזקת גינות על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזורכם! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן הגנן המומלץ ביותר באזורכם אתכם על קו הטלפון.

 

גינה מרשימה וירוקה בחצר הבית או במרפסת, ללא ספק מוסיפה רבות להרגשה הכללית של דיירי הבית ומאפשרת להם ליהנות מרוגע ושלווה. בנוסף, גינה ירוקה מאפשרות לארח חברים או בני משפחה בחצר וליהנות מהשקט והירוק שסביב, ממש כמו פינה קסומה בטבע, אך עם גישה מהירה לבית הפרטי שלכם.

הקמת גינה היא משימה מורכבת בעד עצמה, אך לאחר הקמת הגינה של צורך להיעזר בגנן אחזקת גינות המציע שירות תחזוקה כוללת של הגינה שלכם, החל מגיזום, השקיה, טיפוח דשא, הוספת צמחים ועצים בצורה עיצובית, ניקוי, שטילה של פרחים או צמחים, הקמת עצים גדולים כמו עצי פרי ובכלל כל פעולה הקשורה ואחזקת הגינה וטיפול בה בצורה מקצועית.

חשיבות בחירת גנן מקצועי

כיום, ישנן חברות אחזקת גינות המחזיקות ברשותן גננים המגיעים לביתכם כל תקופה מסוימת, הין אם זה פעם או פעמיים בשבוע, או פעם בחודש ובכלל לפי הצורך, על מנת לתחזק את הגינה בצורה מקצועית.

לעומת זאת, ישנם גננים פרטיים המציעים שירות עבור אנשים פרטיים המעוניינים בתחזוקה שוטפת של הגינה בצורה מקצועית. כמובן שהכל עניין של מחיר, לכן חשוב לבצע סקר שוק ולבחון את שתי האופציות הללו ולבדוק אם מתאים לכם גנן פרטי או חברת גינון.

בכל מקרה, יש לבחור בגנן בעל ניסיון רב בתחום אשר מכיר היטב את אופי וסוגי הצמחים ואת אחזקתם בצורה מקצועית ביותר.

לחצו וחייגו לגנן מומלץ לאחזקת גינות 0732331477
שאלות ותשובות בנושא גנן-אחזקת גינות
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

כיצד אמצא גנן שמתאים לי?

בעת הזמנת גנן, יש להתמקד במספר פרמטרים: מיומנות וניסיון בתחום, אמינות, מחיר, עבודות קודמות והתאמה לטעם האישי שלכם. על מנת למצוא גנן מקצועי, ניתן להתייעץ עם חברים ומכרים שהשתמשו בשירותיו של גנן בעבר או להיעזר במערכת 2144 המציעה מגוון של גננים איכותיים, אמינים ובעלי ניסיון באזור מגוריכם ואף מאתרת עבור הלקוח את הגנן שקיבל את הציון הגבוה ביותר מלקוחות קודמים והזמין ביותר עבורו.

האם אפשר לדאוג לאחזקת הגינה באופן עצמאי?

אחזקת גינות אינה עבודה פשוטה, שכן היא מצריכה היכרות מעמיקה עם תחום הגינון והתמצאות בדרך הטיפול האידיאלית בכל צמח, באופן השתילה ובמיקומה, באופן ההשקיה וכן באלמנטים עיצוביים רצויים. על כן, מומלץ להיעזר בגנן מקצועי אשר בקיא בתחום, יודע להתאים את דרך הטיפול הטובה ביותר לצמחייה הרצויה ויכול לתת עצות שתקלנה על העבודה ותבאנה תוצאות אידיאליות שתשקפנה את טעמו האישי של הלקוח. לאחר הקמת הגינה והתייעצות עם גנן, ישנן עבודות שוטפות שניתן לבצע לבד, אך מומלץ להיוועץ בגנן מקצועי אחת לכמה חודשים ולשכור את שירותיו עבור עבודות שלא ניתן לבצע ללא ידע מעמיק וניסיון בתחום.

מה כוללת אחזקת גינות?

אחזקת גינות כוללת את כל הפעולות הדרושות על מנת לשמור על גינה בריאה, אלגנטית ומעוצבת, כגון: גיזום, השקיה, ניקוי, טיפול במזיקים, טיפוח דשא, שתילת צמחים, הקמת עצים ופעולות דקורטיביות נוספות בהתאם לרצון הלקוח. 

אשמח לקבל הצעת מחיר לגיזום

מחיר גיזום עצים תלוי בגובהו של העץ שאותו מעוניינים לכרות:

אם מדובר בעץ קטן שגובהו עד 4 מטרים, המחיר נע בין 250 ל-500 שקלים.

אם מדובר בעץ בינוני שגובהו הוא 4-6 מטרים, המחיר נע בין 500 ל-1000 שקלים.

אם מדובר בעץ ענק שגובהו הוא 6-14 מטרים, המחיר נע בין 1000 ל-2000 שקלים.

מאמרים ומדריכים בנושא גנן-אחזקת גינות

גנן-אחזקת גינות ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות