אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

גינות מלאכותיות -הקמה ועיצוב


אחזקת גינות - גנן - גננים - הקמת גינות

גינות מלאכותיות -הקמה ועיצוב

מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

מחפשים חברת גינון לגינות מלאכותיות ? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא גינות מלאכותיות באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

גינות מלאכותיות, דשא סינטטי וצמחיה מלאכותית נהפכו לשם ודבר בעולם עיצוב הגינות וזאת בשל העובדה כי אין צורך בתחזוקה שוטפת שלהן, הן מבחינת גיזום, ניקוי, השקיה ובכלל. העלות של גינות מלאכותיות זולות יותר בהקמתן, מה שהופך אותן לפופולריות ומבוקשות בקרב אנשים בעלי בתים פרטיים או מרפסות. גינות מלאכותיות מתאימות גם למרפסות צדדיות או במקומות בהן אין די אור שמש כדי להחזיק בגינות רגילות ובכלל לאנשים שלא מעוניינים בחרקים ובכל בשעבוד ובעבודה המרובה של גינה רגילה.

צמחיה מלאכותית – גינות מלאכותיות יכללו דשא סינטטי הנראה ממש כמו דשא אמיתי ובעל מרקם עדין שווה ערך לדשא רגיל, אך ללא חרקים וללא צורך להשקות אותו מידי יום. מעבר לכך, גינות מלאכותיות יכילו עצים מרשימים ופרחים מלאכותיים שנראים ממש כמו אמיתיים, כך שרק במגע שלהם על ידי היד רואים שהם אינם אמיתיים. אם כך, אם יש לכם אפשרות לחסוך בעלויות ובעבודה מרובה, למה שלא לבחור בגינות מלאכותיות? כמובן שהכל עניין של טעם.

כיצד זה עובד?

כיום, ישנם חברות מיוחדות אשר מציעות גינות מלאכותיות -הקמה ועיצוב על ידי מיטה אנשי המקצוע בתחום אשר מייבאים צמחים מיוחדים מחו"ל להקמת הגינה. את הגינה אנשי מקצוע אלו מתכננים בקפידה על פי גודל החלל ועל פי רצון הדיירים, כך שניתן לשלב בה צבעים מרשמים של פרחים והרבה ירוק בחלל שיפים לא פחות מצמחים אמיתיים.

שאלות ותשובות בנושא גינות מלאכותיות -הקמה ועיצוב
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

כיצד מתחזקים דשא סינטטי?

בניגוד לדשא טבעי, דשא סינטטי אינו מצריך השקיה, ריסוס או אחזקה שוטפת. מומלץ לנקות את הדשא הסינטטי אחת לתקופה באמצעות שטיפה בצינור מים על מנת לנקות את האבק והלכלוך שהצטבר.

מהם היתרונות בבחירת דשא סינטטי?

כיום ניתן לבחור דשא סינטטי בשלל גוונים, צבעים, איכויות ורמת רכות ואילו התקנתו הינה משימה פשוטה ביותר.

ניתן להתקין את הדשא הסינטטי על מגוון רחב ביותר של בסיסי קרקע כגון בטון, שיש, אספלט וכדומה.

עוד יתרון ברור בדשא סינטטי הוא חוסר הצורך בהשקייה, מה שחוסך המון מים.

 אין כל צורך בחומרי הדברה ודישון רעילים כאשר מתקינים דשא סינטטי. מה שחוסך בעלויות.

מהם היתרונות בגינון מלאכותי?

תחזוקה קלה – גינות מלאכותיות אינן דורשות תחזוקה רבה כלל. גינה מלאכותית תחסוך מאיתנו זמן, עלות וטרחה. בשונה מתחזוקה של גינה טבעית.

עמידות גבוהה לסביבה – גינה מלאכותית מותאמת לכל אקלים ומחזיקה מעמד בשינויי אקלים.

חיסכון במים – כנראה שזה היתרון הכי גדול שיש לגינה מלאכותית להציע. בשונה מגינה רגילה הדורשת השקיה לעיתים קרובות.

מאמרים ומדריכים בנושא גינות מלאכותיות -הקמה ועיצוב

גינות מלאכותיות -הקמה ועיצוב ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות