אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

גדרות ושערים מאלומיניום


גדרות ושערים מאלומיניום

חייגו עכשיו

073-2416466

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

החלק החיצוני של המבנה, הוא לא פחות חשוב מהחלק הפנימי שלו, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית, שהרי הכניסה לבניין מגורים או לבתים פרטיים היא הרושם הראשוני של כל אדם הנכנס לבית או לבניין והיא יכולה להשפיע רבות על ערך המבנה ועל ההרגשה של דיירי הבית.

גדרות ושערים מאלומיניום, הם הפריטים הדומיננטיים המשפיעים רבות על העיצוב החיצוני של המבנה, אך לצד כל אלה הם מקנים לדיירי הבית פרטיות ושמירה על הטריטוריה שלהם מפני חדירת אנשים זרים, בכך שהם מגדרים את המבנה ושומרים על הפרטיות.

למה דווקא גדרות ושערים מאלומיניום?

גדרות אלומיניום משתלב היטב בבניה המודרנית בשל המראה הקלאסי שלו וגם בשל העובדה שניתן לבצע איתו מגוון רב של יצירות מרשימות ונקיות כיאה לעיצובים מודרניים של היום. מעבר לכך, חומר אלומיניום הוא חומר חזק ועמיד בפני מזג האוויר, הן אם זה מגשמים שאז הוא אינו מחליד, והן מבחינת פגעי השמש שאינם משנים את צורתו ואת צבעו.

בתכנון גדרות אלומיניום, עליכם לבחור את הגובה הרצוי, כך שתוכלו לזכות בפרטיות מושלמת. לעומת זאת, בחירת שערים יכולה להיות מסוגים שונים, בין אם זה שערים הכוללים דלתות לכניסה אשר נפתחות עם טכנולוגיה חדשנית של אינטרקום או קודן, או אם מדובר בשערים חשמליים המיועדים לחנייה, שאז הם נפתחים ונסגרים בעזרת שלט.

לחצו וחייגו לקבלת שירותי גדרות ושערים מאלומיניום 0732416466
שאלות ותשובות בנושא גדרות ושערים מאלומיניום
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

האם ניתן לשלב גדר אלומיניום עם חומרים אחרים?

כן. ניתן לשלב את האלומיניום עם חומרים שונים כגון עץ, זכוכית, ברזל או סוגים שונים של אלומיניום.

מה ההבדל בין שער ברזל לשער אלומיניום?

השערים המקובלים כיום הם שער מברזל או שער מאלומיניום. ישנם מספר הבדלים ביניהם:

מתכת הברזל הינה יותר כבדה מהאלומיניום. האלומיניום לעומת זאת ידוע כמתכת קלה במיוחד ואיכותית ביותר.

ברזל מחליד ולכן יש לתחזק אותו לעיתים קרובות יותר, בשונה מהאלומיניום שאינו מחליד כלל וחסין נגד מפני תהליך חמצון ולכן כמעט ואין צורך לתחזק שער מסוג כזה.

מהם היתרונות בגדרות אלומיניום?

לאלומיניום מספר לא מבוטל של יתרונות הגורם לבחירתו כחומר המרכיב גדרות/שערים:

היתרון הברור ביותר הוא כי אלומיניום הינו חומר קל. תכונה זו של משקל סגולי קל ביחס למתכות אחרות מאפשר להנות מנוחות ומהירות הרכבה גבוהה. יתרון נוסף באלומיניום הוא שאינו מחליד. שערים מאלומיניום אינם דורשים תחזוקה על בסיס קבוע ונחשבים עמידים לאורך שנים רבות.

מאמרים ומדריכים בנושא גדרות ושערים מאלומיניום

גדרות ושערים מאלומיניום ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות