אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ביטוח נסיעות לחו"ל


ביטוח נסיעות לחו"ל 

חייגו עכשיו

073-2629129 

או מלאו פרטים
Form image

 מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם - נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר לכל נוסע, שהרי אין לדעת מתי נזדקק לו בהיותנו בחו"ל. כיום, הטכנולוגיה המתקדמת של עולם הדיגיטל מאפשרת לנו בלחיצת כפתור לבטח את עצמנו אפילו דקה לפני הטיסה. אך כמובן שכדאי לדאוג מבעוד מועד לביטוח ולערוך השוואה של כיסויים יחד עם השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות בשוק.

מה חשוב לדעת לפני שסוגרים ביטוח נסיעות לחו"ל?

ראשית, כדאי להכיר את סוגי הפוליסות הקיימות בשוק ואת סוגי הכיסויים. ביטוח נסיעות לחו"ל פועל בשני תחומים עיקריים: כיסוי שירותי בריאות וכיסוי על רכוש שאבד או נגנב לכם בחו"ל. כאשר מדברים על תחום הבריאות הכיסויים הנפוצים בין חברות הביטוח הם: כיסוי על אשפוז, ביקור רופאים, בדיקות רפואיות שונות בבתי חולים בחו"ל, שירותי חילוץ במידה ואתם טסים לטובת ספורט אתגרי, שירות הטסה לארץ במקרה של פציעה ועוד כיסויים שונים על פי ביקוש. ביטוח ספורט אתגרי כגון סנפלינג, סקי וכו' בעל חשיבות עליונה בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל בשל הסיכון הכרוך בחוויה. כאשר מדברים על תחום הרכוש ניתן למצוא ביטוחים המעניקים את הפרמטרים הבאים: החזר כספי על גניבה של מכשירי סלולר, אובדן של רכוש יקר בחו"ל או דברים יקרים ספציפיים כמו – מצלמה יקרה ורכישת תכולת במקרה שהמזוודה שלכם לא הגיע בזמן לשדה התעופה או אבדה בדרך.

לגבי גובה הפיצויים בתחומים אלו וההחזר הכספי ניתן לברר בשיחת הטלפון מול חברות הביטוח, אך יש לשים לב כי גובה הפיצויים משתנים מחברה לחברה, לכן חשוב לוודאי כי מדובר בסכומים הוגנים.

שאלות ותשובות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל?

רבים זונחים את עניין ביטוח הנסיעות, זה נראה משהו שולי "אה לי זה לא יקרה" נשמע ברוב הפעמים אך בסופו של דבר על מנת שתצאו בראש שקט לחופשה שלכם בין אם היא נסיעת עסקים או חופשת אקסטרים בארץ טרופית.

את הביטוח ניתן לעשות דרך סוכנים פרטים או חברות הביטוח.

סכום הביטוח נקבע מתוך כמה פרמטרים.

ארץ היעד – ככל שהיעד יהיה יותר דניח/מסוכן תשלמו יותר.

דמוגרפיה – חברות הביטוח מחלקות את הגילאים למס' קבוצות, ככל שעולים בגיל כך הסיכוי לחלות או להיפצע גדל וכך גם הפרמיה.

אופי הטיול – אם אתם מתכננים לעשות פעילות אקסטרים (סקי,גלישת גלים,סנפלינג ועוד..) תשלמו יותר.

האם אפשר לבטח את המטען בעת נסיעה לחו"ל?

בוודאי, חלקי בלתי נפרד מהצעתם של חברות הביטוח יהיה "אם תרצה לבטח את המטען בתופסת תשלום סמלית?"

ביטוח מטען מקנה לכם שקט בכל הקשור לנזק או גניבה – חשוב לוודא את היקף הכיסוי כזה שינעה על הצרכים שלכם.

מאמרים ומדריכים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות