אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ביטוח חיים ובריאות


ביטוח חיים ובריאות

חייגו עכשיו

073-2416410

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

 

Form image

מחפשים ביטוח חיים ובריאות? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם - נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

ביטוח חיים וביטוח בריאות הוא תחום ביטוחי שתפס תאוצה רבה בשנים האחרונות. פעם, בעבר הרחוק יותר לא הייתה מודעות כמעט לנושא הבריאותי. היינו רגילים שיש ביטוח מקופות החולים או מביטוח לאומי. אם חס וחלילה נזקקנו לשירותים נוספים אשר אינם כלולים בסל הבריאות, נאלצנו להתמודד לבד מול הוצאות כספיות גבוהות אשר לעיתים הגיעו למאות אלפים ואפילו למיליונים במקרים קשים. לאט לאט התחילה מגמת שינוי, ואנשים הבינו שהדבר החשוב ביותר הוא החיים עצמם ואיכות החיים כמובן. עלויות של ביטוחי חיים אינן כה גבוהות, וכיום ישנה מודעות גבוהה מאד בנושא.

ביטוח חיים וביטוח בריאות מכיל בתוכו סעיפים רבים וסוגים רבים של מקרים אשר אינם כלולים בסל הבריאות הבסיסי שלנו. ישנן חבילות שונות וכיסויים שונים והכל מתומחר באופן נפרד, כך שתוכלו להרכיב לעצמכם את הכיסויים שאתם מעוניינים בהם. מחירי הביטוח משתנים מחברה לחברה והם בעיקר מורכבים מתצהיר בריאות אותו אתם ממלאים, כלומר – מתחשבים במצבכם הבריאותי הנוכחי, במחלות תורשתיות במשפחה, הגיל הוא עוד פרמטר עיקרי בקביעת מחיר הביטוח. ישנם כיסויים נרחבים יותר כמו למשל התייעצות עם מומחים ורופאים פרטיים, ביצוע ניתוחים בבתי חולים פרטיים שם ידוע שתקבלו את התנאים הטובים ביותר ותטופלו על ידי הרופאים המומחים ביותר. חשוב גם שתהיה בחבילה הביטוחית גם הטסות לחו"ל באם חלילה יהיה צורך. מומלץ לערוך סקר שוק מעמיק ביותר על מנת שתתאימו לעצמכם את הביטוח שיבטיח לכם שקט ואיכות חיים.

שאלות ותשובות בנושא ביטוח חיים ובריאות
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

אילו סוגי ביטוח חיים קיימים?

ביטוחי חיים נועדו להגן על בני המשפחה בעת קשיים כלכליים.

במקרים בהם קיימת פגיעה אשר גורמת לאובן כושר עבודה,פרישה לגמלאות,פטירה או מות בטרם עת.

 

יש חוק ביטוח בריאות בישראל, למה אני צריך עוד אחד?

שירותי הבריאות בישראל אומנם הם גבוהים מאוד ביחס לעולם, אך ישנם המון שירותיפ שלא כלולים בסל הבריאות.

כיום ביטוח הבריאות הפרטים מהווים פיתרון לבעיות שאינם מטופלות במערכת הבריאות הציבורית.

טיפולים כמו התייעצות עם מומחה, ניתוחים בארץ ובחו"ל, תרופות שלא כלולות בסל התרופות ועוד…

כל זה בעלות חודשית משתנה (פרמיה) בדר"כ בין 30-70 ש"ח.

מאמרים ומדריכים בנושא ביטוח חיים ובריאות

ביטוח חיים ובריאות ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות