אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

איטום חיצוני בסנפלינג


איטום חיצוני בסנפלינג

איטום חיצוני בסנפלינג

חייגו עכשיו

073-2331421 

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

מחפשים איטום חיצוני בסנפלינג? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא איטום חיצוני בסנפלינג באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

שירותי איטום הם שירותים הכרחיים בכל מבנה, בין אם מדובר על מבנה ציבור, פרטי מוסדות או כל בניין מגורים. למעשה, האיטום נועד על מנת לשמור על הצד החיצוני של המבנה ועל הגגות מפני פגעי מזג האוויר שהם – לחות, גשמים או שמש חזקה, אך גם מפני נזילות מדודי שמש ופיצוצים בצנרת שיכולים לגרום לנזקים גדולים לחלק החיצוני של המבנה ולגגות. איטום קירות חיצוניים בסנפלינג את עבודות האיטום מבצעים על ידי חברות המציעות איטום חיצוני בסנפלינג לרוב לפני תקופת החורף על מנת למנוע חדירה של מי גשמים למבנה. את עבודות אלו חשוב לבצע על ידי בעלי מקצוע כמו – קבלני איטום המיומנים בתחום ומציעים עבודה מקצועית ובטיחותית לצד שימוש בחומרים איכותיים המתאימים בקפידה לסוג המבנה שלכם לצורך איטום איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

למה דווקא איטום בסנפלינג?

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג הוא השיטה הטובה ביותר המאפשרת לבעלי המקצוע להגיע לכל פינה בחלק החיצוני של המבנה על ידי עובדים מיומנים המשתלשלים על ידי חבלי סנפלינג מגג המבנה בצורה בטיחותית ומורחים חומרי איטום מיוחדים האוטמים את המבנה בצורה הרמטית. כמובן שיש עוד דרכים נוספת לבצע איטום חיצוני למבנה כמו פיגומים או במות הרמה, אך איטום על ידי חבלי סנפלינג הוא הפתרון הזול יותר ומאשר לעובדים לבצע את העבודה בדרה היעילה והמהירה ביותר מבין כל השיטות הנוספות.  מסיבה זאת, איטום בסנפלינג הוא הפופולרי ביותר בשוק.

לחצו וחייגו לאיטום חיצוני בסנפלינג 0732331421
שאלות ותשובות בנושא איטום חיצוני בסנפלינג
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

מה היתרונות של איטום בסנפלינג?

איטום באמצעות סנפלינג או גלישת חבלים חוסך זמן ועלויות, שכן בעת איטום חיצוני בסנפלינג אין צורך בפיגומים, במות הרמה, סולמות ואמצעים אחרים המשמשים לעבודה בגובה וכך ניתן לחסוך כסף וזמן רבים. כמו כן, הסנפלינג מאפשר גמישות והגעה לנקודות בעייתיות ובכך מאפשר טיפול יסודי ומקצועי בתקלה.

אני גר בקומה העליונה בבניין משותף. האם אני אחראי על עבודת איטום בגג?

לפי חוק המקרקעין , הגג נחשב ל"רכוש משותף" ועל כן האחריות על איטומו מוטלת על כל דיירי הבניין.

מה ההבדל בין איטום גגות לאיטום קירות?

לכל מוצר בשוק יש יעוד ולכן מוצר המתאים לאיטום גגות אינו בהכרח מתאים למילוי סדקים בקירות. עם זאת, ישנם מספר מוצרים המתאימים לייעודים שונים.

מדוע חשוב לאטום קירות?

לאיטום קירות מספר סיבות. ראשית, האיטום מונע חדירה של רטיבות, לחות, עובש וכל תופעה אחרת אשר גורמת לשחיקת הקיר. כמו כן, איטום ראוי גם מונע חדירה של מזהמים מן החוץ. שנית, איטום קירות שימושי גם מבחינה אקוסטית. איטום קירות משמש גם לבידוד תרמי של החדר. איטום קירות לא מאפשר לקרני השמש לחמם את הקיר בקיץ ובחורף איטום הקירות לא נותן לקור לחדור לחדר.

מאמרים ומדריכים בנושא איטום חיצוני בסנפלינג

איטום חיצוני בסנפלינג ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות